JPG/GIF/TEXT ....enz. verplaatsen ..hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Een gif/foto/text enz..enz. bestand kan je centreren ( bij een comment ! :D ) en mooi midden ergens in beeld zetten via [ center] .... [/ center] .....:confused: maar of iemand kan helpen en vertellen hoe je bijv. zoiets recht of links beneden/onder in hoek dat moet doen ?:( ...:o

Om welk programma gaat het hier precies, Word, Excel of gaat het om een website ?

Groeten Marcel

:D gewoon web ...zoals hier ( maar niet voor hier ! :D ) bijv.....:) een fotootje hier links/of rechts naar beneden in een hoek ( commentaarveld ) plaatsen....

Laatst bewerkt:
:D Yes yes...dat bedoel ik dus.....:thumb: het was zo lang geleden dat ik alle, uit mijn kop ... tags wist, maar tuurlijk en Dankjewel Crash voor die link ......:thumb:
2cdecxz.gif

Laatst bewerkt:
:confused: Maar code voor bijv. onder is nie /under of voor hoek is nie /corner hoe krijg ik die naar beneden in rechtse hoek ? ...:D

Laatst bewerkt:
Volgens mij gaat dat niet zo makkelijk op een forum.

:D Uuch jeh maar dat is nie tegen regels toch ? :D het is alleen maar een tag code hoe je moet maken ... ik bedoelde nie hier dat gebruiken ofzo ....:)
----------
nah...die word nu weer zoekken ....:(

:( Ach ? ooke snap ik, maar toch Bedankt .... :thumb: ...moetten we topic nu sluiten ..of zal opgelost maken ?? :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan