jpg plaatje op label printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hi All,

Ik wil mn kaartje, is jpg bestand printen op etiketten, zodat mn enveloppen er ook zo uitzien, maar waarmee kan ik datd doen. Ik heb bladen van 24 etiketten, 3 breed, 8 hoog zeg maar. Het is me wel gelukt met de kaartjes zelf, Hema visitekaartjespapier, maar op die etiketten sofar nog niet.

Bedankt alvast en groetjes,
Carla

Waar gaat het mis / zit ''t probleem, wat lukt niet?
Je opent in Word simpelweg een etikettenvel en voegt het plaatje in. (zie bijlage)

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    63,1 KB · Weergaven: 69
etiketten

Hallo Pasja,

Bedankt voor je snelle reactie :-) In Open Office lukt het niet en Word ben ik nog niet zo goed in. ik heb een beta versie in het Engels ook nog en die doet het niet zo lekker geloof ik :-(
In open office willen ze zoveel weten van die etiket, dat ik er geen wijs meer uit kan.

Groetjes,
Carla

Waar gaat het mis / zit ''t probleem, wat lukt niet?
Je opent in Word simpelweg een etikettenvel en voegt het plaatje in. (zie bijlage)

Ja, maar je hebt je vraag in de sectie van Word geplaatst. Je moet voor OO naar een andere sectie.

Mocht je het wel met Word willen proberen dan kan dat zoals ik eerder schreef:
simpelweg een etikettenvel openen en een .jpg invoegen middels invoegen.

Ben al vlijtig aan het proberen maar krijg het niet open, zou je mij dat blad van jou op willen sturen op CarceliaX@gmail.com ? Dan kan ik hem hopelijk openen en de plaatjes veranderen in de mijne. Bedankt alvast.

Groetjes,
Carla

Ja, maar je hebt je vraag in de sectie van Word geplaatst. Je moet voor OO naar een andere sectie.

Mocht je het wel met Word willen proberen dan kan dat zoals ik eerder schreef:
simpelweg een etikettenvel openen en een .jpg invoegen middels invoegen.

Office 2007 beta versie

De engelse dus, maar dat moet in principe niet uitmaken.

Thanks

office

Office 2007 beta versie , had het in de titel gezet
[de engelse dus, maar dat moet in principe niet uitmaken.

Thanks

I kknow

Dat had ik al geprobeerd, maar ik kan niks aanklikken :-( Beta is verlopen, maar beetje erg verlopen blijkbaar.
Vandaar mijn vraag om dat documentje.

Groetjes,
Carla

Kies voor "verzendlijsten" en daar vind je de etiketten.

Dat is geen document, maar ik kan er wel een documentje van maken.
De mooie etiketlijntjes zijn weg na het maken van het docje, maar het is wel een 3x8 vel. (loop er maar met de pijltjestoets doorheen) Succes ermee!

Bijlagen

Graag

Ik heb nu een online office site, wat wel werkt, maar krijg nog geen labelblad met 3 kolommen en 8 rijen waar ik een plaatje in kan zetten. Die rar van jou weet ik ook niet wat ik ermee moet. Ik geloof dat ik echt een beetje simpel aan het worden ben :-(
Dus toch graag een documentje ervan, geen streepjes maakt niet.

Bedankt alvast en
Groetjes,
Carla

Dat is geen document, maar ik kan er wel een documentje van maken.
De mooie etiketlijntjes zijn weg na het maken van het docje, maar het is wel een 3x8 vel. (loop er maar met de pijltjestoets doorheen) Succes ermee!

Die rar kun je openen met het progje Winrar, daarna is het een gewoon Word bestandje.

geen word maar html

Hoi Pasja,

Het ziet er allemaal uit als html bestanden. Voor zo ver ik het kan zien.

Groetjes,
Carla

Die rar kun je openen met het progje Winrar, daarna is het een gewoon Word bestandje.

?
Gewoon win.tar downloaden, het bestand uitpakken en daarna gewoon openen in Word.

Het is wel uitgepakt allemaal, maar krijg niks open, zijn allemaal XML bestanden, voor websites is dat toch?

Groetjes,
Carla

?
Gewoon win.tar downloaden, het bestand uitpakken en daarna gewoon openen in Word.

Nee.
Als je het met win.rar uitpakt krijg je een docx bestand.
Het zijn trouwens geen bestanden, maar 1 bestand.

Het is uitgepakt met win.rar maar het zijn xml bestanden, hebben we het wel over hetzelfde rar bestand? Is het niet handiger om dat ene .doc bestand op te sturen, wat je liet zien? Als ik DIE tenminste open krijg.

Groetjes,
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan