Ik heb nogal een vreemd probleem met jQuery. De site waar ik het op gebruik doet het prima op FF, Chrome en Safari, maar niet op Internet Explorer. Na het raadplegen van developer tools (F12) krijg ik deze melding:
SCRIPT70: Toegang geweigerd
jquery-1.4.2.min.js, regel 21 teken 67
Even die regel geraadpleegd, het blijkt om het opvragen van UserAgent te gaan:
P=navigator.userAgent
Het kan niet aan mijn eigen scripts liggen, want als ik die niet include dan krijg ik dezelfde melding. De code lijkt mij ook juist:
het leukste komt nog: ik kan zovaak enter indrukken als ik wil, maar hij doet het niet, maar zodra ik echt op het knopje refresh druk van internetExplorer, dan doet hij het ineens wel. Dat vind ik nog heet meest opvallend. Iemand een idee?
edit: in compatibilitymode werkt het ook gewoon, dus het is echt IE9 die loopt te klieren
edit2: ik ga het nog spannender maken, als ik de code vervang met een bestand met jQuery (alleen de linkjes even aangepast naar de juiste jQuery, dus ook de werkende) dan geeft ie alsnog acces denied. Zou het kunnen dat bepaalde bestaande bestanden in de map storen, ookal worden ze niet geopend?
SCRIPT70: Toegang geweigerd
jquery-1.4.2.min.js, regel 21 teken 67
Even die regel geraadpleegd, het blijkt om het opvragen van UserAgent te gaan:
P=navigator.userAgent
Het kan niet aan mijn eigen scripts liggen, want als ik die niet include dan krijg ik dezelfde melding. De code lijkt mij ook juist:
HTML:
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style/stylesheet.css" />
<script type="text/javascript" src="jq/jquery-1.4.2.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="jq/jquery-ui-1.8.5.custom.min.js"></script>
</head>
het leukste komt nog: ik kan zovaak enter indrukken als ik wil, maar hij doet het niet, maar zodra ik echt op het knopje refresh druk van internetExplorer, dan doet hij het ineens wel. Dat vind ik nog heet meest opvallend. Iemand een idee?
edit: in compatibilitymode werkt het ook gewoon, dus het is echt IE9 die loopt te klieren
edit2: ik ga het nog spannender maken, als ik de code vervang met een bestand met jQuery (alleen de linkjes even aangepast naar de juiste jQuery, dus ook de werkende) dan geeft ie alsnog acces denied. Zou het kunnen dat bepaalde bestaande bestanden in de map storen, ookal worden ze niet geopend?
Laatst bewerkt: