pum
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 dec 2009
Ik ben begonnen om mij eens te verdiepen in het bouwen van webapplicaties, tegenwoordig helemaal hot. ik ben er achter gekomen dat er talloze manieren zijn om een webapplicatie te bouwen wellicht de bekendsten, jQuery mobile en Sencha Touch.
Om een keuze te maken tussen deze 2 wil ik ze tegen over elkaar testen en kijken hoe het is om in een van beide een webapplicatie te bouwen.
ik ben begonnen met jQuery mobile en loop tegen een paar dingen aan
Nu heb ik de documentatie van jQuery mobile deels doorgelezen en begrijp ik dat je de pagina's intern allemaal kunt linken (dmv een id) maar ook extern (html bestand).
De pagina's binnen mijn project zijn allemaal extern. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik heel veel dezelfde code gebruik bijvoorbeeld van het includen van mijn jquery bestanden in de head. Ook lijken sommige views erg op elkaar en zou de data die hier in getoond worden dynamisch moeten zijn en het frame gewoon vast.
Kan iemand mij uitleggen hoe je dit beter op kunt bouwen en vooral ook waarom.
Ik heb mijn test projectje bijgevoegd voor eventuele feedback.
ik hoop dat jullie opbouwende feedback hebben, en tips om de flow en performance te verbeteren.
bijgevoegd
Om een keuze te maken tussen deze 2 wil ik ze tegen over elkaar testen en kijken hoe het is om in een van beide een webapplicatie te bouwen.
ik ben begonnen met jQuery mobile en loop tegen een paar dingen aan
Nu heb ik de documentatie van jQuery mobile deels doorgelezen en begrijp ik dat je de pagina's intern allemaal kunt linken (dmv een id) maar ook extern (html bestand).
De pagina's binnen mijn project zijn allemaal extern. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik heel veel dezelfde code gebruik bijvoorbeeld van het includen van mijn jquery bestanden in de head. Ook lijken sommige views erg op elkaar en zou de data die hier in getoond worden dynamisch moeten zijn en het frame gewoon vast.
Kan iemand mij uitleggen hoe je dit beter op kunt bouwen en vooral ook waarom.
Ik heb mijn test projectje bijgevoegd voor eventuele feedback.
ik hoop dat jullie opbouwende feedback hebben, en tips om de flow en performance te verbeteren.
bijgevoegd