.js bestanden probleemloos verwijderen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ankie2013

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2013
Hoop dat ik op de goede plek zit met mn vraag..:-)
Ben mn computer (Imac) aan het opschonen en kom allemaal losse .js bestanden tegen (neem aan dat dat staat voor Javascript) bv commonutilstats.js, vip-pkg-gen-min.js etc
Weet iemand of ik die probleemloos kan verwijderen of werkt javascript dan opeens niet meer cq kan ik geen bestenden meer lezen of openen ??
Met dank..:)

Geen verstand van imac maar in welke locatie staan deze js bestanden? En wat staat erin als je ze opent met een teksteditor?

Staat in kopje 'Ontwikkeling' en wat je ziet als je er een opent is computertaal dus :
[js]/*! jQuery v1.8.2 jquery.com | jquery.org/license */
(function(a,b){function G(a){var b=F[a]={};return p.each(a.split(s),function(a,c){b[c]=!0}),b}function J(a,c,d){if(d===b&&a.nodeType===1){var e="data-"+c.replace(I,"-$1").toLowerCase();d=a.getAttribute(e);if(typeof d=="string"){try{d=d==="true"?!0:d==="false"?!1:d==="null"?null:+d+""===d?+d:H.test(d)?p.parseJSON(d):d}catch(f){}p.data(a,c,d)}else d=b}return d}function K(a){var b;for(b in a)
[/js]
etc etc. :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Die bestanden worden gebruikt voor websites, gezien de map-naam "Ontwikkeling" lijkt mij de iMac voor webontwikkeling gebruikt te zijn.

Deze bestanden hebben geen invloed op het systeem en kunnen prima verwijderd worden.

Thanks ! Dan zal ik ze gewoon verwijderen..
Mocht er daarna iets vreselijks misgaan zal ik het ter aller lering en vermaak zeker even melden :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan