JS/IESTART trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutrora

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Bij het scannen met Ad Aware krijg ik steeds de melding van NOD dat JS/IESTART trojan aangetroffen is en dat deze niet verwijderd kan worden ook Java/classloader.E trojan wordt gemeld.
Als ik NOD na dae Ad Aware scan laat draaien vind hij ze niet ook housecall vind niets.

Hoe kom ik aan deze meldingen en liever hoe kom ik er van af??

Helpie

Bijlagen

• image1.jpg
    image1.jpg
    47,7 KB · Weergaven: 44
Ik zie in je plaatje dat een besmette file in je Temp map staat. De inhoud van je temp map mag je leeg maken. Dan ben je er in ieder geval 1 kwijt.

Je kunt dit ook doen bij internet explorer, extra, internet-opties, bestanden verwijderen.

Laatst bewerkt:
Temp had ik al geleegd staat niets meer in, en inderdaad verwijst NOD nog naar temp.

Wel vreemd ik krijg alleen die waarschuwing van NOD als ik scan met AdAware:)

hijackthis log is clean:thumb:

Iemand nog een oplossing? hope so

Bijlagen

• image1.jpg
    image1.jpg
    46,7 KB · Weergaven: 22
Het bestand staat in de temp van Adaware zie ik. Heb je DIE map al geleegd?? Misschien via de verkenner of anders een optie om de log leeg te maken in Adaware? Of als het bestand in Quarantaine staat, verwijderen?

Laatst bewerkt:
Log en Quarantaine geleegd,
De aangegeven map is niet te vinden, ook niet als ik systeemmappen zichtbaar maak.

Als AdAware Java Sun map aan het scannen is slaat Nod aan met de getoonde waarschuwingen

Thanks voor je hulp zover:thumb:

Graag gedaan:) Maar het heeft tot niets geleidt. Ik heb ook nog een adaware scan gedaan vandaag, en mijn norton Antivirus gaf ook een melding tijdens het scannen (bestand verwijderd).

Je log is schoon , ik denk dat dit ook iets onschuldigs is.

Ik denk dat je zowieso geen problemen krijgt als die meldingen komen uit je Temp files.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan