jscript.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lithium55

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2009
Beste mensen,

sinds een week komt er elke keer als ik mijn PC (Windows Vista besturingssysteem) opstart, een zwart scherm met controle op schijfconsistentie,
kan ik Windows Medie Player niet meer opstarten,
valt de Windows-interface steeds uit,
en zijn er allerlei problemen met .dll files (waardoor vaak WindowsMail enzo niet meer willen opstarten).

Het zijn volgens mij allemaal problemen die uitkomen van een corrupt jscript.dll file, wat mijn computer steeds als foutmelding geeft.

Kan er iemand helpen dit probleem weg te werken?

Alvast bedankt!

Waarom denk je dat het file corrupt is?
Je hebt blijkbaar meer informatie. Voor mensen die je misschien kunnen helpen, is het wel zo prettig om gelijk alle informatie te krijgen en ook te weten wat je zelf al gedaan hebt.
regsvr32 jscript.dll al geprobeerd?

Hey,

Ja, via uitvoeren en cmd heb ik dat al geprobeerd. Ik krijg dan: module neit compitable met versie van Windows, contorleer module 32/64bits die compitable is mer versie van regsvr32...

Ja ik heb meer informatie, ook chksk (ofzo?) is corrupt en wil niet meer uitvoeren, wat ook steeds wordt weergegeven. Verder blokkeert de pc ook meestal meteen ofwel na een uurtje.

Het is vooral de Windows programma's die aangetast zijn en snel n foutmelding geven ivm een dll-file.

Bedankt voor de reactie!

Dat javascriptfile kun je downloaden. Misschien helpt het om Java er af te gooien met Javara en opnieuw te installeren. Misschien helpt een scan met SFC /SCANNOW uitgevoerd als administrator.
Systeemherstel geprobeerd?
Fouten in de eventviewer?

Dat javascriptfile kun je downloaden. Misschien helpt het om Java er af te gooien met Javara en opnieuw te installeren. Misschien helpt een scan met SFC /SCANNOW uitgevoerd als administrator.
Systeemherstel geprobeerd?
Fouten in de eventviewer?

Bedankt. Systeemhertel werkt niet, Ben nu even bezig met Java te herinstalleren. Hopelijk werkt dat.

Windows meldt ook constant dat het Hostproces voor Windows is afgesloten...

Bedankt alvast voor de hulp!

SFC Swannow stopt bij 17%, dan komen er 2 foutmeldingen: Windows Search Indexer is gestopt (apart venster) en de opdracht kan niet meer verder worden gezet.

Het lijkt nu wel heel ernstig, maar toch bedankt voor de hulp!

Was dit de melding: Host proces voor Windows-services werkt niet meer en is gesloten
Doe de scan in de veilige mode en als administrator.
Nog in de eventviewer gekeken.

Ik zou eerder eens beginnen in de veilige modus met virusscans en spywarescans...

Je probleem lijkt me erg ernstig aangezien alle processen op de duur beginnen te crashen in windows wat niet echt normaal is hé...

Hey mensen,

Dit bleek een sterk verspreidend virus te zijn. Ik verwittig jullie maar, dit heeft me geleerd dat je een sterke ebeveiligign (bvb Bullguard) moet hebben.

Mvg

Eeh Bullguard is niet 1 van de beste virus scaners
Neem norton, mcafee, Kaspersky dat zijn de top 3 van mij :thumb:

Mvg sinic907

Hey mensen,

Dit bleek een sterk verspreidend virus te zijn. Ik verwittig jullie maar, dit heeft me geleerd dat je een sterke ebeveiligign (bvb Bullguard) moet hebben.

Mvg

Je probleem is dan dus opgelost? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan