jscript.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard122

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Berichten
72
Ik ben vandaag aan de slag gegaan om mijn computer een beetje te fixen. Ik kreeg soms namelijk een melding over mijn jscript.dll... Hierdoor kon ik soms iets niet installeren. Ik had vandaag dus even een nieuwe jscript.dll gedownload en die had ik toen er voor in de plaats gezet, maar toen liepen bijna alle programma's vast 5 seconden nadat ik ze had geopend... Voor die 5e seconde deden de programma's het echter prima. Nu dacht ik: Laat ik eens kijken wat er gebeurt als ik mijn jscript.dll helemaal verwijder... Alles werkt nu perfect! (oke, Speedupmypc had ik gedownload en die wil niet werken, mss heeft dat er mee te maken, maar de rest werkt wel allemaal)

Nu vraag ik me af of ik dat bestand wel nodig heb(duh, tis een systeemsbestand, maar nu werkt het ten minste) en of ik ergens hetzelfde bestand kan downloaden die wel goed werkt. Ook heb ik het register ff opgeschoond met twee verschillende programma's, maar hij ziet geen problemen in mijn originele bestand, ook niet in mijn nieuwe en als ik ze allebei verwijderd heb, geeft ie ook niks aan.

ps. misschien functioneert mijn computer nog wel gewoon omdat ik de nieuwe in de oude jscript.dll heb opgeslagen in een andere map op mijn computer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan