Jugs Body.exe niet te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2005
Hallo,

Ik zit met een exe-file die ik niet kan verwijderen, maar die volgens mij wel heel mijn systeem vertraagt, tot blokkeren toe.

Het bestand heet : "Jugs Body.exe" en staat in de volgende map : "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\mailboldrealload"

Heeft iemand een idee welk programmaatje dat is, en hoe het te verwijderen.

Het wordt, denk ik, gebruikt door internet explorer, die in mijn processen constant twee maal opgestart staat, wat ik vroeger niet had.

Deze problemen zijn begonnen nadat ik drie programmaatjes geïnstalleerd had : netpumper, antileech en camouflage.

Deïnstalleren hielp niet, en systeemherstel ook al niet.

Wie weet raad? Thx.

Greetz : Jer:cool:en.

Op spyware checken. Scan eerst met Ad-aware SE en/of Spybot S&D. Downloads+Uitleg: *klik* Mocht dat niet helpen, plaats dan een Hijack This Log.

• Lees eerst dit bericht goed door: *klik*

• Kijk hier voor uitleg Hijack This+download: *klik*

• Plaats daarna je Hijack This Log in de volgende sectie: *klik* Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling waarom je een Hijack This Log op een ander forum moet plaatsen: *klik*

(vermoedelijk door het installeren dus de bijwerkingen van Messenger Plus?...)

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor een eerste reactie.

Alleen Hijack This heb ik nog niet gedaan, alle andere mogelijke add en spyware programma's zijn de revu al gepasseerd, maar eigenaardig genoeg niets die helpt.

Nu eerst even naar Hijack this.
Thx. :thumb:

Gezina, Dank je wel voor de goeie oplossing. :thumb:

Het programmaatje is verwijderd, internet explorer staat niet meer in de processen en de pc loopt weer (bijna) zoals het hoort.

JeroenE zei:
Gezina, Dank je wel voor de goeie oplossing. :thumb:

Het programmaatje is verwijderd, internet explorer staat niet meer in de processen en de pc loopt weer (bijna) zoals het hoort.

Welke? Ze gaf er zoveel!

OffTopic Oud en nieuw is al poosje voorbij:D

Oops, sorry :o

Hijack This heeft het gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan