Omg. Ik heb vandaag juiced2 gekregen van bol.com
En heb pas een nieuwe pc samengesteld:
Windows XP home Basic
Processor: Amd athlon 64 X2Dual Core 6400+ (3.21)Ghz 2Gb
Videokaart:8800GTS 512MB
Ram: 2GB Crosair 800mhz
enz. kortom een pc met pit. maar even terug op de vraag want ik heb namelijk hetzelfde probleem !!! ik denk oh
juiced2 moet ik makkelijk op high spelen met dit systeem vind je niet? maar ik heb precies hetzelfde probleem als ik juiced speel ( zo mooi vind ik het niet ) is hij heeeeeel sloom op ze highst is hij sloom met racen en als ik ALLES dan ook echt alles lage graphics doe dan lukt het racen zelf wel maar ik kom niet verder dan na het alle eerste drift pakoertje wil hij niet verder laden ik heb meer dan 10min gewacht hij blijft laden maar hij gaat niet verder... en mijn CPU = 100% used en hij laaaad sloooooooom niet normaal !!!!! en ik speel company of heroes ultra high zonder schokje en dat is dan ook wel veeeeel mooier dan juiced2. dus het kan niet aan mijn videokaart liggen? maar hoe kan dat nou met zo goede processor??? Amd athlon 64 X2Dual Core 6400+ (3.21)Ghz 2Gb
Als iemand een antwoord weet hierop ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als Moh1990 en dezelfde processor LOL daarom juist

Het werkt alleen wel op 800x600 maar ja beetje raar op 19inch 1400x900 maar het spel is toch niet zo boeiend dus:shocked: