juist xp geinstalleerd en krijg al foutmelding van aanmelden als beheerder

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik wil op windows xp die juist kersvers is geinstalleerd windows messenger opendoen maar die die zegt dat ik moet een update installeren:confused: als ik ga naar de site om de updates te downloaden zegt hij dat ik mij als administrator moet aanmelden, ook bij het installeren van nfsu ging het zo, mijn vraag: hoe moet ik mij als administrator aanmelden (hoewel ik denk dat ik al zo ben aangemeld) ik weet wel dat ik bij de installatie zoiets zag en moest dan een password invoeren maar ik weet nu niet hoe en waar ik dat moet doen

Ik heb dat zelf ooit eens mee mogen maken na een kers verse installatie boven op een oude installatie..
Waar ik vooraf voor snel formateren heb gekozen om tijd te sparen.. Dan laat hij met alle waarschijnlijkheid nog veel rommel staan van het oude besturings systeem (denk dat dat hardware configuraties zijn) en die detecteerd hij dan nog steeds als de eigenaar van het systeem. En dan begint ie over admin rechten te zeuren en kom je nergens meer in..:confused:

In dien dat het geval is bij jouw, zal je het eens opnieuw moeten doen en dan geheel de partitie formateren..

is er egt nix anders aan te doen? want ik heb eiglijk windows xp als schone installatie geinstalleerd en alle programmas die stonden op de pc heb ik ook helemaal opniew geinstalleerd, ik ben in ieder geval niet van plan om opniew te installeren

ik denk dat ik het gevonden heb: ik heb bij help gezocht en daar staat dat de administrator account is ingeschakeld, als ik deze zou uitschakelen dan is denkek mijn probleem opgelost, mijn vraag: hoe moet ik dit doen want bij het aanmeldingsvenster zie ik niets staan van administratoraccount:confused:

ehm, weet niemand dit? ik kan zelf geen windows update doen omdat hij weer vraagt naar administrator:confused:

en ik zeg je nog een keer: dat werkt niet:@, ik heb het geprobeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan