Juiste instellingen voor Alt.Binz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent1993

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Goedenmiddag, heb sinds kort Usenet dmv Eweka. Download snelheid goed, gemmiddeld 200 kb/s, maar er is 1 probleempje, als ik iets download stopt de download na ongeveer 5 minuten, en als ik dan de verbinding verbreek en weer verbind, gaat ie weer verder. Ik denk dat het iets met de time out instellingen heeft te maken bij de optie connections.
global connection timeout: 300 seconds
xpat connection timeout: 300 seconds
moet ik die verhogen of is het wat anders?
alvast bedankt:thumb:

Welke newsreader gebruik je? Grabit? Newsleecher?

Je hebt het in de titel vermeld maar ik wist niet dat het een programma was vandaar :D

Op de wiki van Alt Binz staat dit:
Global connection timeout: Do not change, until necessary
Xpat connection timeout: Do not change, until necessary
Niet wijzigen dus :)

Heb je al een andere newsreader geprobeerd? Grabit is dacht ik ook freeware maar ik zou je Newsleecher aan willen raden (niet gratis, maar je maakt gebruik van nieuwsgroepen;))

ohja;)
het stomme is, volgens mij heb ik de xpat connections van 1 naar 300 gezet, maar dat weet ik dus niet zeker, ik ga wel ff experimenteren, laat horen of dat gelukt is.
En grabit is shareware, newsleecher niet, die zal ik nog ff proberen.
bedankt!

newsleecher tog ook shareware:(
maar opzich werkt altbinz dus goed, download nu alweer 10 minuten achter elkaar 200 kbs:)

Weet je nog wat je precies hebt gewijzigd? Dit voor andere (/toekomstige) gebruikers :)

(Zou je de status op "Opgelost" willen zetten wanneer de vraag volgens jou opgelost is? ;))

De connection instellingen gewoon niks aan veranderen, juiste server invullen (in mijn geval dus Eweka), en dan linksboven de connect button aanklikken;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan