JUISTE PLAATSING INKTTANKS CANON iP1200

• Onderwerp starter Onderwerp starter jhv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jhv

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Voor de eerste keer in de geschiedenis meldt het systeem dat ik niet kan printen omdat de inktank(s) niet correct zijn geplaatst. Gebruik PG40 (black) en PG41 (color) en vervang die regelmatig afhankelijk van het gebruik en zonder problemen. Waarom voorheen wel en ditmaal niet?

Laatst bewerkt:
En als je er 1 van de 2 uithaalt? Of misschien zijn de contactpunten van je printer wat vuil, wat dan slecht contact geeft. Dus maak die eens met een wattenstaafje schoon.
Eventueel als dat nog niks helpt, de printerdriver herinstalleren.

Beste Jeronimo. Heb je raadgevingen opgevolgd, maar helaas zonder succes. Kan het zijn dat de tankjes versleten zijn? Het zijn gebruikte cartridges die om de zoveel tijd worden hervuld. In ieder geval hartelijk dank voor de goede tips!

Hallo

Over hoeveel (korrekte) hervullingen spreken we hier ...???

Maar meestal = een 10 X het maximum ...

Peter

Hallo

Maar meestal = een 10 X het maximum ...

Peter

We zijn nog niet aan die 10 toegekomen. Maar ik kom nog voor- nog achteruit met de huidige cartridges. Mijn dilemma is: nieuwe peperdure maar originele kopen? En als die het ook niet doen? Kan natuurlijk ook denken aan de huidige printer te vervangen door een nieuwe. Het zou me wel een beetje pijn doen, want de iP1200 heeft altijd getrouw zijn werk gedaan. Wat denk je ervan VDK_P?

Zo duur zijn ze niet hoor : +/- 17€

Hallo Peter, interessant de informatie. De 2 originele cartridges PG40/PG41 kosten hier tezamen € 27.50 - Die te kopen zonder de zekerheid te hebben dat de zaak gaat werken lokt mij niet aan. Heb een goedkope HP D1460 gekocht voor dezelfde prijs en werkt uitstekend. Werk in een 99% met gewone documenten met zwarte tekst en zelden met kleuren.

Voor een Nederlander is dat wellicht niet zo duur als je het minimumloon in aanmerking neemt van € 1160.00 - Hier is het minimumloon € 117.00 dus dat wil zeggen dat de aanschaf van dit soort producten hier niet voor iedereen is weggelegd. Velen verdienen zelfs minder dan het minimumloon.

In ieder geval allemaal bedankt voor de prettige medewerking en tot de volgende gelegenheid!

img

Hallo

Groetjes vanuit een regenachtig belgie , en ... geniet van de nieuwe aanwinst .

Peter

Weerbericht

Nou, hier is het ook erg vochtig. De tropische buien vallen hier doorgaans in de nachtelijke uren.

De nieuwe printer voldoet aan al mijn eisen en heeft mijn probleem opgelost. Prettig weekeinde!

http://weerbericht.mobi/HO-weer-0007/het-weer-in-San-Pedro-Sula-Honduras.html

P.s.: San Pedro Sula is de provincie hoofdstad en ik woon 15 km ten noorden ervan. Mijn stadje is Choloma, provincie Cortés, en telt iets meer dan 200.000 inwoners.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan