Juiste taal instellen bij Skylander 3 voor Xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

nataliekaye

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2013
Wij hebben per ongeluk Frans ingesteld als taal in Skylander swap Force. Weet iemand mij de stappen te vertellen, hoe ik dit weer naar Nederlands zet. Ik heb geloof ik al alle Franse stappen heb gezet :evil: zonder het te begrijpen

Hallo Natalie,

Wat je zou kunnen proberen is bij de instellingen kijken. Bij elk spel staat er meestal wel system options. Klik daar op en dan kan je taal selecteren.
Daarna kan je je taal kiezen. Bij bijna elk spel moet dit wel werken.

En als je niet weet wat het franse woord is voor instellingen en systemen kijk dan op google translate.

Ik hoop dat dit voldoende heb geholpen.

Mvg,
Daa

Wanneer ik het spel aanzet kan ik kiezen voor:
mode histoire
modes d'arene
options
Ik heb voor laatste gekozen.

Dan kan ik kiezen voor:
controles --> gekeken geeft uitleg over knoppen
audio --> gekeken kan ik volume ed bijstellen
sous-titres --> kan ik aan en uit zetten
luminosite --> kom ik niet veel wijs uit kan een schuifje iets verplaatsen, maar verder niets
credits --> geeft aan wie het spel gemaakt heeft.

En dat was het wel :(

Oplossing

Wij hadden thuis het zelfde probleem, je moet gewoon de taal instellingen van je xbox zelf veranderen. Dus ga naar xbox settings en verander language in nederlands en dan start het spel automatisch ook in het nederlands.

Wij hebben per ongeluk Frans ingesteld als taal in Skylander swap Force. Weet iemand mij de stappen te vertellen, hoe ik dit weer naar Nederlands zet. Ik heb geloof ik al alle Franse stappen heb gezet :evil: zonder het te begrijpen

Hoi Nathalie,

Vandaag kreeg onze zoon het spel van Opa en Oma. Helaas ook in het Frans. Na wat zoekwerk is het de taalinstelling van je xbox. Als deze op Language: English staat ipv Nederlands, dan kiest de xbox helaas de Franse versie bij het opstarten. Zodra je de xbox dus op Language: Nederlands zet (dus naast de Location: Nederland ook de Language op Nederlands) en het spel dan opstart is hij volledig Nederlandstalig (gelukkig!).

Dus in het Xbox menu naar Instellingen gaan en dan Systeem settings en dan de Language settings aanpassen van English naar Nederlands.

Succes!

Groet,
Jerry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan