Juiste veldnamen binnen afspraak in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Beste Forummers, Ik gebruik Outlook 2002 sp 3. Vanuit Acces plaats ik een afspraak in Outlook. Ik ben op zoek naar de juiste veldnamen in Outlook (waarschijnlijk engels) zoals ik deze in mijn vbacode moet benoemen. Het gaat om de volgende velden : "tijd weergeven als", "duurt hele dag", "label" en "Privé". Wie kan mij helpen.? Thanks Friend.

Waarom zo ingewikkeld? Ik heb je vraag bij het Accessforum ook gevolgd. Waarom open je vanuit access niet gewoon het Outlookformulier om een afspraak in te plannen. Bespaart je alle code om, het vanuit Access te exporteren naar Outlook. Klik op onderstaande link en download daar het voorbeeld "OutlookForms2K".

http://www.datastrat.com/DataStrat2.html

Laatst bewerkt:
Charles, Ik sta versteld. Nooit geweten dat dit bestond en zo simpel voor de gebruiker. Ik ga hier eens rustig naar kijken. Ik wil namelijk wel wat ik in outlook opsla ook opslaan in een tabel in access. Meer tips en verwijzingen zijn altijd welkom. Heel hartelijk dank, :thumb: Friend

Waarom zou je het in Outlook en Access willen opslaan? Vergt alleen dubbel onderhoud, dus extra werk. Hou het gewoon simpel.

Charles, Ik ben het met je eens : hou het simpel. Dat is ook de reden dat ik vanuit een algemene planninglijst voor diverse personen de voor mij relevante afspraken wil doorzetten naar mijn eigen Outlook agenda zoda ik deze niet 2 keer hoeft in te vullen. De access tabel is de basis voor deze algemene planning. Vandaar deze oplossing. Maar ..... goede ideeen om dit anders op te lossen zijn altijd welkom. Joiuw aanreiking zal mij in ieder geval in andere toepassingen goed van pas komen. Thanks ...Friend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan