Jullie mening graag...

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hallo,

Ik merk dat ik tegenwoordig erg weinig spellen kan draaien. Ik denk dat het aan mijn videokaart ligt. Ik heb een NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X.

Nu jullie mening, is deze kaart te oud / triest voor woorden en ben ik hard toe aan een nieuwe? Of valt het nog wel mee?

Ik hoor graag van jullie, dan weet ik of ik een nieuwe moet halen.

Alvast heel hartelijk dank.

Groet,
Sam

je geeft het antw zelf al

te triest /oud om te gamen

sparen?

en de rest van je systeem??

ook niet onbelangrijk!!

Laatst bewerkt:
Ik ga voor je eigen optie te triest voor woorden!

Een aantal jaar geleden had ik er ook zo een. Nu heb ik een stuk betere.
Een redelijke videokaart waarmee je toch al wat kan doen is bijvoorbeeld een GF7600GS.
Niet de meest geweldige, maar zeker niet slecht. Je kunt voor 120,- een nieuwe krijg van Asus (N7600GS), en je kunt weer even vooruit, succes ermee!

Nou, da's duidelijk. Dat wordt een nieuwe.

Wilde het proberen om onder de 100 euro te blijven. Zijn er voor dat geld goeie videokaarten te koop waarmee ik niet over een jaar weer een nieuwe moet hebben??

Weer heel erg bedankt.

Sam

Als je onder de 100 wilt blijven en niet volgend jaar weer een nieuwe wilt kopen, tsja, dan maak je het jezelf moeilijk. Misschien is het een idee om dan even op marktplaats rond te neuzen en een leuke kaart te zoeken...

Over de rest van mijn systeem. Ik heb een 2.4 ghz, met 1024 DDR intern geheugen. Is dat ook al triest aan het worden?

Er zit hier een PCdokter en daar hebben ze de volgende:

Nvidia FX5200 € 88,-
ATI Radeon 9600 € 70,-
NVIDIA GeForce 7200 GS 256MB € 60,-
NVIDIA GeForce 8500 GT € 109,-
NVIDIA GeForce 7600 GT € 119,-

Zijn deze stuk voor stuk echt stukken beter dan de mijne. En is de duurste ook de beste?

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee over die 2.4 ghz verder. os is XP Home.

Ik maak trouwens ook website's en ook het werken met bv Photoshop gaat traag.
Helpt een betere videokaart daar ook voor?

Nvidia FX5200 € 88,-
ATI Radeon 9600 € 70,-

Zijn deze stuk voor stuk echt stukken beter dan de mijne. En is de duurste ook de beste?

Nvidia FX5200 € 88,- die kaart kost nu overal 34 euro en is nog slechter dan slecht
NVIDIA GeForce 7200 GS 256MB € 60,- is pci-e en heeft maar Memory Interface 64-bit.
is dus ook niks .
dat is een leuk kaartje ATI Radeon 9600 € 70,- maar weer te duur kost overal 55 euro .

Nvidia FX5200 € 88,-
ATI Radeon 9600 € 70,-

Inderdaad, die prijzen slaan echt helemaal nergens op, veel en veel te duur:evil:

Ik heb de sapphire X1650 PRO, 512 MB DDR-2 gekocht. Bevalt prima. En onder de 100 gebleven.

Groet,

Issam

Edit:
Niet bij PC-dokter trouwens. Die is inderdaad behoorlijk duur vergeleken met andere zaken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan