Jullie mening over dit systeem ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
ik zou graag jullie mening willen horen wat jullie van de volgende samengestelde pc vinden ?

azerty pc.JPG

Goed game systeem !!

je hebt hier een goeie game pc samengesteld ik heb die videokaart ook en beleef er erg veel plezier aan kan alles op max of high draaien zelfs lost planet dx 10 kan ik op high op min=18 fps gem=32 fps hoogst=50 fps alleen S.T.A.L.K.E.R kan ik net niet op high vanwege mijn gehuegen:(

Maar Goed systeem :thumb:

is niet verkeerd........valt (haast) niks over te zeggen.

Ik zou toch echt wel proberen nog een 8800 te halen, kun je naar mijn mening beter besparen op die kast en/of CPU en dat geld in een 8800 stoppen.

Niks op de inhoud aan te merken, maar waarom witte cd-dvd drives in een zilveren kast:o

Ik zou toch echt wel proberen nog een 8800 te halen, kun je naar mijn mening beter besparen op die kast en/of CPU en dat geld in een 8800 stoppen.

als hij NIET high-end gaat gamen, moet het een goede kaart zijn hoor.:rolleyes:

Niks op de inhoud aan te merken, maar waarom witte cd-dvd drives in een zilveren kast:o

ik dacht dat dat juist ging passen wit in zilver ? ik zie alleen maar wit en zwart ?

en ik ben geen HIGH END GAMER ! ik speel gewoon spelletjes maar hoef niet per se alles op ultra instellingen ;) zolang ik Halo 2 vista maar kan spelen en dat zal zeker wel lukken met deze 8600 :thumb:

Laatst bewerkt:
de 8600GT is juist een uitstekende keuze kan je in goede combinatie ook alles op high mee spelen heb me geheugen vervangen voor 2 gb G.E.I.L en zelfs lost planet dx 10 kan ik nu super vloeind op mijn scherm toveren enige nadeel is 128-bit geheugen daarom is deze kaart zwaar maar echt zwaar af te raden als je hoger dan een resolutie gaat dan 1280x1024 dan kan je beter een 8800GTS 320MB kopen anders is het een uitstekende mid-range kaart dus de onduidelijkheid over de 8600Gt is overbodig en je kan er crysis cker met een goed totaal pakket op high mee draaien en halo 2 ook dus Toppie pc :thumb:

ik dacht dat dat juist ging passen wit in zilver ? ik zie alleen maar wit en zwart ?

Maar je kast is volgens mij zilver met zwart, dan kies je toch ook voor zilveren of zwarte drives...

na lang rommelen heb ik uiteindelijk een Quad Core gepakt lijkt me beter, en ik zag dat er een ati kaart uit was met direct x 10 en DDR4 !

nu heb ik het volgende systeem samengesteld maar gaat dit wel nu allemaal bij elkaar passen ?

goede game pc !.JPG

Nog al een zware machine voor alleen office en een beetje gamen. Is die 450 Watt voeding nog voldoende met een Quad processor erbij?

Ron

ik neem geen intel. En als ik er 650 watt voeding op doe zal het nu wel gaan werken ?

computer 2.JPG

Op dit moment is intel anders toch echt stukken beter dan AMD.

huh je wilt geen Intel...
en je neemt een quad core, maar dat is toch van Intel???:d

Ik vraag mij alleen af waar je een HD2900XT van daan haalt voor 127 eurie:shocked:

EDIT:

Lama het is de 2600 :P ik moet eens beter leren lezen..
Verder leuk systeem hoor

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij alleen af waar je een HD2900XT van daan haalt voor 127 eurie:shocked:

EDIT:

Lama het is de 2600 :P ik moet eens beter leren lezen..
Verder leuk systeem hoor

haha :P ik zou wel een HD2900XT voor 130 euro willen hebben :P:d mjah dat is er niet :P

maar bij nader inzien neem ik toch maar geen quadcore heeft geen nut ? ik need gewoon de amd x2 6000+. Bespaart me ook hoop centjes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan