Jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
mensen, ik wil even jullie mening weten, is dit een degelijk kaartje voor cm4 en soort gelijke spellen?
vga qty fx5200 128mb + tvout

alvast bedankt,

eerst even zeggen wat "CM4" is.

Als ik jou was zou ik een videokaart met 256 MB nemen, ben je meteen goed voorbereid op games die nog zullen komen.

Wat is je Budget?

als het championship manager is dan is het wel goed, is het colin mcrea rally dan niet echt

Ik neem aan Colin Mcray Rally 4.. ChampionShip manager doet het nog wel op een 8 mb kaart.. niks 3d's aan :p

Lijkt me wel dat hij het soepel gaat doen ja op zo'n nieuwe kaart, maar denk dat de videokaart experts daar dieper op in kunnen gaan :)

Mjah, één van de slechtste keuzes die je kan maken. :p

Het is een low-budget kaartje en perfecte prestaties hoef je er niet van te verwachten. Zelfs een ''oude'' Geforce4 Ti 4200 128mb presteert nog sneller.

Het is een kaartje dat je kan vergelijken met een Geforce4 MX-serie, alleen dan wat aangepast en ietsje sneller geklokt. Deze kaart kan amper de DX9-functies aan die erop zitten.

ik bedoelde inderdaad Champions Ship manager 4, die draaid niet op mijn 32 mb videokaart, dus vandaar... en zo'n goeie videokaart hoeft het ook niet te zijn, voor zware spellen speel ik wel op de pc van me pa, die wat zwaarder als die van mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan