Julllie mening nieuwe laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het e.e.a. hangt sterk af van wat je met het apparaat wilt gaan doen.

1- internetten
2- office applicaties
3- fotobewerking
4- videobewerking
5- gaming
6- autocad achtige programma's
7- anders............?

Geef in je antwoord svp aan welke nummertjes voor jou zwaar moeten wegen. Daarna krijg je mijn mening over de machine.

Het zou multifunctonieel moeten worden omdat de gehele familie er gebruik van gaat maken.
1: internetten zal het meest voorkomen met email en online spellen van internet.
5: gaming zal wel toepasselijk moeten zijn niet meteen de zwaarste spellen maar iets met warcraft zou het wel moeten aankunnen.
3; foto bewerking zal niet echt nodig zijn , foto,s beheren en of verplaatsen of synchroniseren met andere computer wel.
7: dvd film afspelen zou wel soepel moeten gaan moeilijke office bewerkingen zal nu niet plaatsvinden misschien wel in toekomst.
En gewoon nu iets kopen wat wel weer wat jaartjes mag meegaan.

gr. Marcel

Het zou multifunctonieel moeten worden omdat de gehele familie er gebruik van gaat maken.
1: internetten zal het meest voorkomen met email en online spellen van internet. = 'ie prima geschikt voor
5: gaming zal wel toepasselijk moeten zijn niet meteen de zwaarste spellen maar iets met warcraft zou het wel moeten aankunnen. = 'ie prima geschikt voor
3; foto bewerking zal niet echt nodig zijn , foto,s beheren en of verplaatsen of synchroniseren met andere computer wel. = 'ie prima geschikt voor
7: dvd film afspelen zou wel soepel moeten gaan moeilijke office bewerkingen zal nu niet plaatsvinden misschien wel in toekomst. = 'ie prima geschikt voor
En gewoon nu iets kopen wat wel weer wat jaartjes mag meegaan. = deze vlieger gaat helaas niet op, daar zijn de processor en videokaart nu té middelmatig voor

gr. Marcel

In deze prijsklasse zit het probleem voor 75% in de videokaart en voor 25% in de processor, zo ook bij deze machine. Als er (pak 'm beet) €200,-- meer uitgegeven kan worden, dan kom je in een geheel ander laptop segment met vrij leuke mogelijkheden.

Ik zag trouwens dat je in 2009 ook informatie over een machine vroeg. Is die machine er toen ook daadwerkelijk gekomen?

Laatst bewerkt:
Proccesor is i5 intel
videokaart nvide geforce ......etc

i7 proccesor is toch het hoogste tot nu toe ? en de kaart heeft toch wat prestatie ?
Dat alles snel gaat is bekent, maar betekent nu dat de specs al niet update zijn ?
Ik ga er van uit dat de specs voor deze laptot toch niet de laatste zijn ?
Mocht er andere specs zijn hoor ik dat ook graag , maar het budget gelijk met 200 euro bijstellen ?
Zal best... gaat dan weer erg snel...
Iedergeval bedankt voor je antwoorden gast0225,

Wat betreft machine van 2009 ,, is toen samegesteld voor een maat van me ( neem aan dat daar de vraag van was ?) bij de comp boer voor 800 euro.

gr.marcel

Nee, anno 2011 zijn de specs al (lang) niet meer up-to-date.

Kijk bijv. in de 'lange' kolom naar de 310M en zie dat het een middenmoter class 3 videokaart is : Klik

Laatst bewerkt:
Heb ik nog een laatste vraag.

Kan deze laptop GTA 4 qua videokaart goed afspelen ?

gr. Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan