jumbo universal remote op philips 28pw5304/00

• Onderwerp starter Onderwerp starter jeso
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jeso

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2011
ik heb since een week een jumbo universal remote ik ben al heel de week ene het googlen heb de handlijding meerdere malen geraadpleegt de codes voor de philips tv's werken niet zo ver ik kan ik druk vt en ste te gelijk in zo dat hij zelf zoekt dat werkt niet ik houd alene set ingedrukt en voer de nummers in werkt niet bij sommige blijft het lampje flauw bij de andere code licht het lampje op en gaat dna uit dan wil ik zappen of iets en dan doet ie niks, weet iemand iets of wati ik verkeerd doe of iets , alvats bedankt

groetjes jeso

Zonder leestekens en met alle spelfouten is het lastig om je vraag te ontcijferen. heb je de originele afstandsbediening nog?

ik heb since een week een jumbo universal remote ik ben al heel de week aan het googlen heb de handlijding meerdere malen geraadpleegt de codes voor de philips tv's werken niet zo ver ik kan, ik druk tc en set te gelijk in zo dat hij zelf zoekt dat werkt niet ik houd alleen set ingedrukt en voer de codes van d3e handlijding voor philips tv in, dat werkt niet bij sommige blijft het lampje flauw bij de andere code licht het lampje op en gaat dan uit dan wil ik zappen of iets en dan doet ie niks, weet iemand iets of wat ik verkeerd doe of iets , alvast bedankt

groetjes jeso

ik heb de orginele nog ik heb een ander gekocht omdat die niet meer naar behoren werkt zo als de uitknop doet het niet meer tenzij je hem 2 min ingedrukt houd en het zappen met de cijfers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan