jumper-settings oud moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvessen

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Hallo iedereen,

Ik ben aan het proberen om een oud moederbord weer aan de praat te krijgen, gewoon om eens te proberen of het me lukt. Maar ik zit nog met 2 probleempjes. Ik moet nog een paar jumper settings weten. Het gaat om een PA-2005 moederbord met een 150 mhz processor. Ik moet nog weten hoe de jumpers moeten voor het regelen van de (ik denk) spanning op de processor. Op het moederbord staat het volgende tabelletje:

VR1 VR2 cpu/type
1-2 1-2, 3-4 p54c/std (3.3V)
3-4 1-2, 3-4 p54c/vre (3.4V- 3.6V)
5-6 5-6, 7-8 p55c (2.7V-2.9V/3.3V)
7-8 5-6, 7-8 (2.5V/3.3V)

ik weet dus niet welke setting ik moet hebben, maar op de processor staat het volgende dus misschien dat iemand me kan vertellen welke setting het dan is.

A80502150 SY015
Icom 2 #=114
87060129-2321
intel 92,93

En dan nog een vraagje, er zijn plaatsen voor led’s voor de ide en dergelijke, maar er staan nog meer dingen, dit zijn ze:

Spk ide_led rpw_sw rst
Kblock tb_led sp_sw sp_led

Dus, moeten de leds hier perce op aangesloten worden(ik heb ze namelijk niet meer) en moeten hier nog jumpers?

Ik hoop dat iemand me kan helpen,
Groet, Kor van Essen

dat klopt, dat is inderdaad de site van het moederbord, maar er staat niks over de jumpers bij deze processor. dat is het probleem, en ik had zelf deze link al in mijn bericht staan, ik had hem al gevonden dus ;)

juist...dat is de info. en nu heb ik zelf nog een pagina gevonden met info... misschien heeft iemand anders er ook iets aan: http://komz.org/p5.php

Ok, bedankt alvast...maar nu de vraag over de leds, moeten die erop, en moeten er nog jumpers op het gedeelte waar de leds worden aangesloten?

Groet, Kor van Essen

Geplaatst door kvessen

En dan nog een vraagje, er zijn plaatsen voor led’s voor de ide en dergelijke, maar er staan nog meer dingen, dit zijn ze:

Spk ide_led rpw_sw rst
Kblock tb_led sp_sw sp_led

Dus, moeten de leds hier perce op aangesloten worden(ik heb ze namelijk niet meer) en moeten hier nog jumpers?

Ik hoop dat iemand me kan helpen,
Groet, Kor van Essen

Nee, er hoeft niets op aangesloten te worden.
'spk' =speaker
'ide_led'=Harddisk
'rpw_sw'= ? switch
'rst' = reset ???
'kblock'= keyboard slot
'tb_led'= turbo led
'sp_sw'= ?suspend? switch
'sp_led'= ?suspend? led

Zover kom ik, als je er zelf niet uitkwam
;)

super, dank je wel ron, dit lijstje ga ik bewaren!

Groet, Kor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan