Jumpshot.com

• Onderwerp starter Onderwerp starter chw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chw

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Ga naar C dan Windows dan zie ik een lege map genaamd Jumpshot.com die er anders nooit stond.Deze komt bij het opstarten steeds terug,ook als ik deze in veilige modus verwijder.
Wil graag weten hoe te verwijderen,en wil graag weten bij welk programma die misschien hoort.

Mvr gr chw

Maar kan je me misschien ook een oplossing geven.

Mvr gr chw

Hoi hoi chw

Je kan nu even installeren LockHunter en via LockHunter kan je dus achterkomen welke ev. proces's die map of bestand gebruikt, maar je kan ook map via LockHunter ontslotenen ( vrij maken dus ! ) en verwijderen mocht niet lukken dan kan je ook ev. op Delete At Next System Restart klikken en PC vervolgens herstarten zo zal je die zeker kunnen ook verwijderen ...( kijk screenshot onder ook ! ) ..

Ik raad je aan ook na her-start dat je rondje AdwCleaner draait om nog eens nakijken of zijn nog steeds bepaalden besmetting-en aanwezig, moet je nog opletten hoe je handelt met AdwCleaner hij zal zeker nog wat vinden en je moet uitvinken jouwe bekende bestanden welke je niet wil dat verwijdert moeten worden ..

AdwCleaner -->> http://users.telenet.be/marcvn/spyware/adwcleaner.html <<--Lees maar zeer aandachtig alle handelingen !

ScreenShot024.jpg ScreenShot026.jpg << --Klik met rechte muis-kant op betreffende map en in submenu wijs op -->>
2m7jexx.jpg

Laatst bewerkt:
Niemand gebruikt dit programma geeft ie aan

mvr gr chw

Hoi,

Draai eerst zelf eens wat anti malware programma's.

Ik zou beginnen met Malwarebytes.

https://www.malwarebytes.org/

Laat hem alles scannen, dus geen snelle scan. Let op, kan best een poos duren. Laat hem daarna alle infecties verwijderden, start opnieuw op en kijk of de map weg is.

Eerst dit geprobeerd Delete At Next System Restart (geeft aan cannot delete)Twee malwarebytes gedraait,maar niets.

Mvr gr chw

Niemand gebruikt dit programma geeft ie aan

mvr gr chw

Waarom dan heb je op verwijderen niet gedrukt, en de rest gevolgd ? :( tis gewoon onmogelijk dat LockHunter die niet verwijderen kan als je op Delete At Next System Restart gedrukt hebt en PC daarna gelijk her-start hebt :(

En later kan je wel nog eens MBAM van Terrarabo en AdwCleaner rondje draaien ..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan