Just Cause 2 groepsbeleid

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Hallo allemaal,
ik heb laatst Just cause 2 geinstalleerd op mijn pc (met windows 7) de installatie ging allemaal goed alleen toen ik het op wou starten kreeg ik de melding:
"Dit progamma wordt geblokkeerd door Groepsbeleid. Neem voor meer informatie contact op met de systeembeheerder."
Waarschijnlijk is tijdens de installatie van windows 7 dus ook Groepsbeleid geinstalleerd.
Heeft iemand een idee hoe je groepsbeleid kunt deinstaleren of hoe je kunt zorgen dat hij Just Cause 2 niet meer blokkeerd?

Alvast bedankt,
Wouter Jansen

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je gewoon admin rechten? Want dan heb jij uiteraard zelf het laatste woord over
Je kunt allereerst eens kijken of je niet zelf de gebruikers instellingen kunt aanpassen. (rechts klikken op je c:/ schijf, 'eigenschappen, 'beveiliging'.

Of: naar Configuratiescherm\Systeem en beveiliging\Systeem daar klikken op systeembeveiliging en dan bij het tabblad 'computernaam' kijken in welke groep je zit. Je zou dit zelf moeten kunnen aanpassen.

Daarnaast is één van de eerste dingen die ik doe: Configuratiescherm\Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht\Gebruikersaccounts en dan bij 'instellingen voor gebruikersaccountbeheer' de balk naar beneden trekken.

Groeten.

bedankt voor je snelle reactie,
bij de c schijf heb ik volledig beheer, alleen als ik in het configuratiescherm kijk staat er dat mijn computer lid is van een werkgroep. klopt dit of moet ik dit veranderen in domein? en bij de gebruikersaccountbeheer stond mij balk al helemaal naar beneden.

klik daar op netwerk-id. en zeg dat je computer voor thuis is.
Je werkgroep heeft de default naam 'WORKGROUP' of 'WERKGROEP', wanneer dit niet het geval is kun je dit aanpassen.
Bij 'meer opties' zorgen dat je tekstveld leeg is en je vinkje aan.

Ik heb bij netwerk-id aangevinkt dat het een thuiscomputer is. daarna vroeg hij of ik hem opnieuw op wou starten en dit heb ik toen gedaan. maar nu ik weer in dat menu kijk staat hij weer aangevinkt dat deze computer een deel uitmaakt van een bedrijfsnetwerk, zou dit iets te maken hebben met die werkgroep?

Als je boven versie premium hebt, zit groepsbeleid automatisch ingebakken.
run>gpedit.msc>enter
Kijk daar maar eens naar de mogelijkheden, dat zijn er heel wat.
Ik ga je vraag verplaatsen naar de Win 7 sectie.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat je je vraag al eerder had gesteld in een andere sectie dus deze gaat dicht.
Crossposten is niet toegestaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan