jv 16 power tools, AVG PC tune-up en Revo uninstaller starten niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
JV 16 power tools, AVG PC tune-up en Revo uninstaller starten niet meer op. Heel apart. Ik krijg wel een beveiligingswaarschuwing. Heb firewall en antivirus uitgeschakeld maar probleem blijft zich voordoen. Kan ook niet her installeren. Heb teruggezet met systeem herstel, ook geen resultaat. Waar kan dit aan liggen dat dit zomaar spontaan gebeurt??

Ik vermoed dat je onlangs malafide software hebt geinstalleerd.
Meestal blokkeren die de door jou genoemde zaken.
Malwarebytes etc zal waarschijnlijk ook niet installeren/starten.

Als dat zo is, download en brand een rescue cd van een van de antivirus fabrikanten, start daarmee je pc op en laat die zijn werk eens doen.

Heb Bitdefender security. In ieder geval niet bewust van malafide software. Wel Nero TuneUp pro geïnstalleerd en die doet het nog wel. Zou het daar aan kunnen liggen? Inderdaad kan ik niet eens herinstalleren !

Vraag mij af wat je met al die prut progjes wil, tis alleen maar geld uitgeven, je hebt er geen ruk aan.

Vaak wil een systeemherstel wel werken in veilige modus uitgevoerd.

Vraag mij af wat je met al die prut progjes wil, tis alleen maar geld uitgeven, je hebt er geen ruk aan.

Vaak wil een systeemherstel wel werken in veilige modus uitgevoerd.
Ik eigenlijk ook ! :) Kom ook niet in systeem herstel. Ben benieuwd wat voor malware dit kan zijn en hoe het toch nog door de beveiliging komt.

kan het wel downloaden, maar verdwijnt verder daarna in het niets, mocht het al iets hebben gedaan dan heeft het niet gewerkt. Ik zie kennelijk niet goed hoe je dit progje moet instellen<?> Om welke malware gaat het eigenlijk die al deze programma's blokkeert en eigenlijk giga voor schut zet Bitdefender included en nog wat andere zogenaamde beveiligingssoftware

En in veilige modus wil ook niets?

Dan met de installatie DVD of systeemherstel cd opstarten en een systeemherstel uitvoeren.

Over welke windows gaat het eigenlijk en 32 of 64 bit.

Win pro 8.1 Heb net Bitdefender antimalware schijf gedraaid. En uiteraard Bitdefender total security complete scan gedaan. Helpt allemaal niets. msconfig start ook niet op en systeembeveiliging werkt ook niet. Als puntje bij paaltje komt houdt het niet tegen en herstelt het ook niets. Heb geen cd van Win 8.1 pro 64. Download gedaan. Geen idee wat nu nog te doen. Ik kom niet in veilige modus.

bedankt, zal het proberen. Wat voor malware/virus is dit eigenlijk?? Zal toch bekend zijn, het is nog wat

Helaas doet deze .exe het ook niet!

Geen enkele .exe reageert! dus Lange Pier: Schoonepc lukt ook niet. Ik kan ook niet in veilige modus komen. Niet via msconfig en op F8 drukken dan krijg ik alleen de verschillende schijven te zien maar geen veilige modus. Zijn er andere trucs om in veilige modus te komen? Opnieuw 8.1 erop zetten lukt ook niet want die staat gedownload op mijn pc en geeft ook geen sjoege. Als dat zou lukken krijg je ook de mogelijkheid om in de herstel modus te komen. Wat een ramp en wat is beveiliging waard van je computer begin ik me te realiseren?

Als je net te vroeg F8 gebruikt kom je in de BBS, de biosbootselecter, daar schijf kiezen en shift en F8 intrommelen, werkt alleen als je geen UEFI bios hebt.

Lees niets over dat je een systeemherstelschijf in windows hebt gemaakt, kan ook op en andere PC/notebook met W 8.1 en daarmee booten, naar de repair en dan heb je diverse opties.

Heb alleen de download van 8.1. En True Image maar die had al de foute image! Schijnt te komen van wege twee beveiligings update van windows!

Ikke niet meer begrijp....

Maak een w10 installatie of systeemherstelschijf en boot ermee.....

Gelukt met Herstelschijf true image. Met truc. Zorgen dat windows niet juist is afgesloten door midden in een sessie Windows uit te zetten. Dan krijg na opstarten met true image schijf van Windows alle mogelijkheden te zien, om te herstellen etc. Repareren zonder win 8.1 apps verlies is gelukt. Maar nog steeds een vreemde ervaring dat je niets meer kunt opstarten en dat je daar de oorzaak van niet kunt googelen. Bedankt, probleem opgelost

Laatst bewerkt:
Alle soorten adware en virus oplossingen volledig gefaald in dezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan