Jvc Camera Reageert Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hultje

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Ik heb een JVC GR-DX25E en van de ene op de andere dag reageert de camera niet meer op de accu en/of de lader. Het lampje van de spanning gaat branden, je hoort heel even een geluid wat herkenbaar is als het normale opstartgeluid en daarna is het stil en reageert de camera nergerns meer op. Ik heb de lader doorgemeten en deze geeft netjes 11 volt dus daar kan het niet aan liggen. Mijn vakantiefilm zit er nog in dus die wil ik er ook graag uit hebben. Het liefst heb ik hem natuurlijk weer normaal aan de praat.
Wie, o wie kan mij helpen??

Contact ?

Nee, jammer, want hij doet het met de accu niet maar ook niet als ik hem met het kabeltje van de lader aansluit
Wel even bedankt voor de echt snelle reactie

Laatst bewerkt:
Hoe oud is de camera eigenlijk? Mischien is hij gewoon op. Ik zou denk ik met de fabrikant contacten of naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht. Daar weten ze er ook wel een en ander van waarschijnlijk.

:thumb:

Ja dat heb ik ook al gedaan, maar de fabrikant zegt : stuur maar even op dan gaan wij wel even kijken voor 55 euro per uur !:D Hij is nu 5 jaar oud en goed gebruikt, maar ja je bent er aan gehecht hè, en je kunt de bediening dromen. Bovendien mijn bandje moet er nog uit.:confused:

Opnemen op de pc, want dat is toch wat je nu wil met het filmpje en wat je niet kan?

Nu snap ik wat je bedoelt maar het probleem is dat het bandje niet uit de camera te krijgen is, zodra dit eruit is kan ik het met een andere camera wel regelen, da's geen probleem. Voordat ik met een breekijzer de camera openmaak dacht ik dat ik misschien op dit forum de oplossing zou vinden voor het niet werken van de camera.
Openbreken kan altijd nog.

En de winkel waar je hem hebt gekocht? Hebben die geen oplossingen voor dit probleem?

Nee helaas, alleen openbreken en camera weggooien daarna.:evil:

Nou dan denk ik dat hij niet meer te redden valt. Maar de meeste camera's kunnen tegenwoordig gewoon opengemaakt worden als hij uit staat?
Die van mij wel.

Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik wacht nog even met openmaken.
Deze kun je trouwens alleen maar met geweld openen dus helaas.
Evengoed bedankt voor het meedenken.:thumb:

Het systeem stelt de vraag of het probleem is opgelost, nou nee dus, het bandje zit nog in de camera en ik heb de boel nog niet geforceerd omdat ik nog hoop heb dat de camera gered kan worden, ik ben bij drie winkels geweest en hebben tegenwoordig maar een oplossing en die heet: opsturen naar de fabriek.:evil: Ja hallo dat gaat klauwen vol met geld kosten. Dan kan ik op internet beter een andere aanschaffen denk ik zo.:shocked:

Nu heb ik dus de camera maar opengebroken omdat dat de enige manier is om aan de tape te komen, maar daarbij is de tape beschadigd want die zat tussen twee rolletjes geklemd, ook is onder het dekseltje van de mini DV cassette een wit pinnetje afgebroken en kan ik dus de tape niet inlezen op mijn computer want mijn "nieuwe"camera weigert deze tape te pakken. Hoe kan ik deze tape nu redden ??
Help ................:evil:

Nou toevallig weet ik dat het mogelijk is om zo'n tape te redden en ik heb de eerste offerte, zijnde 21,50 euro incl nieuwe tape, al binnen.
Er is dus nog hoop. En voorzichtiger zijn heeft geen nut want die tape heeft juist het probleem met de camera veroorzaakt vertelde men mij in de winkel. Openbreken van de camera was de enige oplossing en dat is dus gebeurd.
groetjes en ik laat nog wel horen hoe het met de tape is gegaan.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan