JVC Camera wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

lnwortel

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2002
Als ik mijn camera aansluit via de firewire poort dan hoor ik via mijn geluidskaart een signaal dat er nieuwe hardware gevonden is. Alleen onder Pinnacle wordt de camera niet gevonden. Ik heb verschillende keren de computer opgestart (zoals de HELP aangeeft), maar tot nu toe nada... noppes.
Weet iemand een oplossing, dan houd ik me aanbevolen. Alvast bedankt
Louis

sorry stomme vraag...XP natuurlijk....
Het geluid van de nieuwe hardware...ziet XP de hardware alleen of herkent XP het ook?

Kun je de camera vanuit xp benaderen?

Sorry voor de late reactie, was effe over de grenzen.
Nee, ik kan de camera niet zien vanuit XP, terwijl hij toch op de firewire 'herkend' dat er hardware is aangesloten. Ik dacht dat via de firewire altijd alles herkend wordt in XP. Ik heb nog nooit gehoord dat er voor de firewire aansluiting bijv. drivers geladen moeten worden (of denk ik verkeerd?).
Trouwens hoe zou ik kunnen zien of XP de camera wel herkend?
Gr
Louis

rechtsonderaan (bij de tijd) zie je dan een icon met groen pijltje. Als je de cam aansluit hoor je een geluid en zie je dat xp zoekt naar wat het is. Meestal krijg je een scherm waarbij XP naar software zoekt.....
gebeurt dit?

Ps. sorry dat ik zo laat reageer...ik zat een tijdje in NY.

Welke XP-versie heb je? Ik had hetzelfde met mijn JVC, totdat ik SP1 installeerde. Toen werd alles goed herkend.
Je kan dat zien in Configuratiescherm-->Systeem-->Hardware-->Apparaatbeheer; dan onder Beeldapparaten...

Johan

Laatst bewerkt:
Staat de handtekening verificatie op "negeren"?

config.scherm/systeem/hardware/handtekening verificatie

Allen bedankt voor de hulp.
SP1 heeft het probleem goeddeels verholpen.
Soms hapert'íe nog, maar na opstart wordt de camera wel gevonden.
Luigi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan