Jvc gr-d70e

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
Beste mensen,

In december 2004 heb ik een videocamera (JVC GR-D70E) gekocht.
Ik was tevreden met de aankoop totdat ik ongeveer anderhalf jaar later een foutmelding kreeg, genaamd LENS CAP/LENSDOP, terwijl de dop er gewoon af was gehaald.
Daarom was ik naar de winkel gegaan, en mijn videocamera werd teruggestuurd naar JVC.
Vier weken later kreeg ik mijn videocamera werkend terug, en had geen foutmelding meer. Ongeveer een jaar geleden kreeg ik een andere foutmelding, genaamd ‘’CONDENSATION OPERATION PAUSED PLEASE WAIT’’, als ik die foutmelding krijg kan ik helemaal niets met de camera doen. Ik gebruik de videocamera nauwelijks.
Ik vraag me nu af of ik recht heb op een andere videocamera (vervanging) of een kostenloze reparatie gezien ik vanaf het begin er problemen mee heb gehad. De videocamera heeft mij destijds €669,- gekost bij de BLOCK te Beverwijk.

Mvg Lucio

Laatst bewerkt:
Aangezien we al 5 jaar verder zijn denk ik niet dat je recht heb op een kostenloze vervanging/reparatie. Maar wellicht wil de winkelier je tegemoet komen en informeer ook zeker eens bij JVC wat ze voor jou kunnen betekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan