JVC GZ-HD10 branden lukt niet ( PowerProducer )

Status
Niet open voor verdere reacties.

myranda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2009
Hallo!! Redders in Nood ???

Ik heb sinds een tijdje een jvc gz hd10. En het is me al twee keer gelukt om de filmpjes op een dvd te branden, 1 keer direct van de camera af, en 1 keer uit de back up op de pc.

Maar nu lukt het niet meer!!! Zowel op mijn laptop als op mijn pc, krijg ik dezelfde melding nl. EB020b88 (na het bufferen, voor het branden krijg ik deze melding) dus de dvd blijft leeg.

En soms geeft hij de melding dat mijn schijfcapaciteit te weinig is , maar ik heb een lege dvd van 8.5 gb !!!
Dan probeer ik het daarna, met een 4.7 gb rewritable, en dan krijg ik weer die eb020b88 melding?!?!?!

Ik heb ergens gelezen dat je dan je brand snelheid omlaag moet gooien, maar ik kan niet kiezen tussen verschillende, hij staat gewoon op 2.4, verder niets.

Ik probeer het allemaal via PowerProducer.
Ook met Nero gaat het niet, want die herkent geen .MTS bestanden, ook als ik ze converteer naar bv Vob, of avi of mpeg4, dan lukt het niet.

Wie o Wie weet raad en helpt me uit deze regelrechte supervervelende penarie ??? :o

je zou een firmware upgrade kunnen proberen; ales er op de site van de fabrikant een firmware upgrade staat. let wel, sommige fabrikanten geven je geen garantie meer na een firmware upgrade. dat moet je dus eens goed nakijken. Je kunt ook proberen om je virusscanner en eventuele andere software die vertraging kan geven(bijv. download programma's) uit zetten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan