'jview' is not recognized as an internal or external command

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
de titel zegt het al.

ik heb een .zip bestand gedownload en uitgepakt op desktop.
in een map uitgepakt het cmd bestand geopend maar krijg ik de error: 'jview' is not recognized as an internal or external command
Hoe kan dit en hoe dit op te lossen??;)

Wat een nutteloze startposting:
a. Wat heb je gedownload? Waar heb je het vandaan? [Link geven kan zinvol zijn... :rolleyes:]
b. Wat wil je met de download bereiken? [Anders gesteld: Wat moet het programma (gaan) doen?]

Tijs.

Overigens zou het makkelijk erop kunnen wijzen dat je er de (zwaar verouderde én nu teruggetrokken) Microsoft Java Virtuele Machine ervoor nodig hebt.
Is nog wel hier en daar te downloaden, maar de installatie ervan kan ik niet aanbevelen. Bij Microsoft is het in ieder geval niet meer te downloaden.
Een werkende downloadlink + installatie-instructies (die mogelijk niet eens goed werken bij de huidige Windows-versies): hier

Tijs.

Zie mijn vorige posting (#3) én in het .zip bestand zelf: Is voor Windows 95/98/W2000/XP
En benodigd blijkbaar inderdaad die Microsoft JVM waar ik het in posting #3 over had.
En je 2de link van zojuist moet deze zijn (jouw link leidt naar niets).

Ik zou mijn handen er niet aan branden, maar op eigen risico kan natuurlijk alles. :P

Tijs.

Laatst bewerkt:
Er word verteld om een oudere ms virtuele java machine te downloaden "First go to this site and get the older version of the MS Java Virtual Machine" maar die site werkt niet meer, welke java moet ik hebben??
Link graag.

als ik de setup uit klik op agree daarna krijg ik melding over compatibility problemen maar toch uitvoeren daarna krijg ik deze error:

daarna staart er installation complete en nu??

Dan zoeken op internet naar een basisversie ipv een versieupdate, wat dit blijkbaar is.

Tijs,

Geen idee. Uitproberen en je weet het.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan