König usb 3d Sound Controller 5.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoldWolf

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Hallo allemaal!
Ik heb een vervelend probleem met een usb geluidskaart die ik onlangs heb gekocht. Nadat ik deze König usb 3d Sound Controller 5.1 in m'n computer stopte, installeerde hij drivers en klaar. Nou heb ik hem aangezet als standaard bij de geluidsinstellingen.
Als ik nu een koptelefoon erin steek en geluid afspeel, kraakt alles! Je wordt er gek van, heel slecht geluid! Weet iemand wat ik moet doen? Ik heb een acer aspire 7535G met windows 7 Ultimate

Misschien heel stom, maar doet ie het alleen als je je koptelefoon?

Zoja, kan het zijn dat je koptelefoon stuk is?

Greetz

nee het is bij alles wat ik erin stop, ook m'n oordopjes van Apple.

Ik heb een geluidskaart van ASUS en op de taakbalk is een icoontje van ASUS Soundsystem. Daar kan ik bijvoorbeeld instellen of ik speakers gebruik of een koptelefoon. Kijk of jij dit ook hebt.

Want als je speakers normaal geluid geven en je oordopjes niet dan ligt het waarschijnlijk niet aan de geluidskaart maar aan de plug (waar je je oordop in douwt)

Greetz

Ik heb een geluidskaart van ASUS en op de taakbalk is een icoontje van ASUS Soundsystem. Daar kan ik bijvoorbeeld instellen of ik speakers gebruik of een koptelefoon. Kijk of jij dit ook hebt.

Want als je speakers normaal geluid geven en je oordopjes niet dan ligt het waarschijnlijk niet aan de geluidskaart maar aan de plug (waar je je oordop in douwt)

Greetz
Heb op de geluidskaart geen stereo plug meer over, daar zit een stekkertje van de surround set in. Op mijn vorige stereoset zat op één van de speakers een ingang voor microfoon en hoofdtelefoon, en dat was het hem juist, die zit om één of andere reden niet op de surround set, die ik later kocht (even niet goed opgelet van mijn kant). Kan hem wel eens proberen op de plug voor de back speakers (of surround, welke ook de vrije maar weer was) zit ik nu te denken, maar weet niet of dat wat om aan te horen is. Maar situatie ligt wat anders dan jij hem interpreteert in ieder geval of ik interprtprtrrrttrrr het verkeerd, dat zou ook wel eens kunnen.

Oud bericht maar voor iedereen die hier nog tegenaan loopt.

Ik had hetzelfde probleem, heb de twee polen van het condensatortje (?) wat op het printplaatje zit met een platte schroevendraaier een beetje van elkaar af gebogen.
De behuizing kun je vrij makkelijk van elkaar afhalen.
Nu klinkt het geluid een stuk beter!

Welkom WoutSnl,
Je geeft zelf aan dat het een oud topic is. Volgens onze voorwaarden is het niet toegestaan topics te bumpen. Daarom gaat er dan ook een slotje op.
Overigens nog bedankt voor je tip. Wie weet hebben andere mensen hier wat aan. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan