König, USB Webcam 100k (CMP-WEBCAM15)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ersoy2602

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2008
Mensen ik heb een probleem ik heb een webcam gekocht
Nu wil ik instaleren maar lukt niet ik draai windows7
En de drivers die ik heb zijn alleen voor : 98SE/ME/2000/XP
Iemand die mij denkt te kunnen helpen
Zou fantastische zijn bij voorbaat dank

gaat om de webcam:
König, USB Webcam 100k (CMP-WEBCAM15):thumb:

Inderdaad zoals de doos en de catalogus van König al aangeeft is deze dus NIET geschikt voor Windows 7. Terug brengen en je geld terug vragen lijkt mij de best de beste optie.
Op het WereldWijdeWeb ook niets voor je kunnen vinden helaas. :(

Ik had ook al een vriend gevraagd die zij ahd zelfde probleem gewoon automtische update aanzetten en dan vond die het van zelf dus ik wacht nog even af meschien dat iemand anders iets kan vinden heb 14 dagen dus ja toch bedankt voor je reactie :thumb:

Er gaan heel wat drivers via de Windows Update, maar ik betwijfel of König dat ook doet. Lijkt mij namelijk dat Microsoft daar uiteraard wel een vergoeding voor wil. Laten we hopen dat iemand anders toevallig iets tegenkomt.

Anders gewoon omruilen voor een Logitech, dat maakt het een stuk makkelijker.

succes :D

Ik heb ook zo'n könig webcam die hier genoemd word en word onder de 32bits windows7 probleemloos géinstalleerd via windows update. Het vreemde is dat het op de 64bits windows7 niet via slag of stoot ging om deze webcam te laten herkennen.

De truuk is om op de webcam aan te sluiten en bij het witte vlaggetje (Onderhoudscentrum) in de taakbalk te kijken en het probleem op te lossen via het onderhoudscentrum, bij mij ging het zo dat je dan vanzelf naar de fabrikant van de webcam en driver geleid word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan