K-lite start niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelmobelmo

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
Hallo helpers!,
Ik heb al verschillende versies gedwonload en na het instaleren van k-lite heb ik telkens hetzelfde probleem er verschijnt geen venster als ik K-lite open wel komt er rechtsonderin een icoontje als ik daar op klik loopt het progamma vast:( :mad: :confused: :(

PS : ik ben GEEN noob ik gebruik LimeWire maar ik wil toch weer terug naar Kazaa lite vind ik gewoon leuk proggie leuker dan limewire en nee ik ga geen ander proggie gebruiken weet iemand miss een link om kazaa lite te downloaden?

Met vriendelijke groet,
Jelmer

Hallo volgens mij zal er geen een versie van kazaa lite meer werken ik heb al vanalles geprobeerd . Wat ik ondervonden heb is dat eenmaal je het programme er af hebt gedaan of je je pc geformatterd hebt je dan geen kazaa meer kan installeren , het programma installeert wel maar het blijft maar verbinden met het netwerk maar het lukt niet.

Ik heb wel nog vrienden die er wel nog op geraken maar die hebben dan wel nog nooit het programma eraf gehaal of hun pc geformatteerd de laatste jaren. Ik denk dat deze die erop zitten nog kunnen gebruik maken van het netwerk maar er geen nieuwe meer kunnen worden toegevoegd.

Hoe ze dit doen is voor mij ook een raadsel

Als iemand dit weet, uitleg is zeer welkom

Wat ik nu gebruik is LimeWire Pro rest vertrouw ik voor geen haar.

Mvg

bearshare lite nog nooit getest is die dan vrij van die Zango ****?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan