K1ck3n.tk

Status
Niet open voor verdere reacties.

meesg

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
Hallo iedereen ik ben hier nieuw. Ik ben 11 jaar en woon in delft
Ik ben al ongeveer een maandje met mijn eerste site bezig. Op de site test ik mijn familie uitjes (weet iemand asjeblieft een beter wordt???:confused:). Op Internet Explorer doet de site het nog niet optimaal daar ben ik nog mee bezig.

Hier de link: http://k1ck3n.tk:)

familie uitjes is een prima woord, dagje uit zou eventueel ook kunnen.

leuke site verder hoor, voor een eerste site doe je het niet slecht. gewoon lekker door blijven oefenen en steeds een beetje proberen bij te leren (probeer bijvoorbeeld veel naar je code te kijken en niet alleen naar het design gedeelte waarmee je je website maakt), hier kan je veel van leren.

succes

Bedankt voor je reactie. Familie uitjes vind ik zelf een beetje duf .Maar als de bezoekers het een leuk word vinden, zal ik dat word niet aanpassen.

Laatst bewerkt:
tsja je kan ook voor andere woorden als tripje, uitstapjes, evenementen of wat dan ook gaan, maar familie uitje geeft het duidelijkst aan waar je het over hebt

Je begint in ieder geval al goed dat je je zo netjes voorstelt hier. Dat kan ik altijd wel waarderen. En inderdaad, lekker oefenen, dan komt die webdesigner in jou de komende tijd echt wel naar boven. Een goed begin!

Door iemand uit een ander forum doet die het nu ook goed in IE (Internet Explorer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan