K200 logitech toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Playcastor

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo Helpmij'ers!

Ik zit met een probleem,
Ik heb onlangs een toetsenbord van logitech gekocht de K200. Deze heeft alleen geen next of prev voor nummers.
Nu wilde ik mijn volume zachter en volume harder knop daarin wijzigen. Is dit mogelijk?

Bij voorbaat dank!
mvg,
Playcastor

Ik ga het testen, dankjewel!
Zal nog verslag doen van de werking

Dit programma heb ik al geprobeerd, als ik een bepaalde toets dan wilde wijzigen herkende hij de toets niet....

Dat zegt google ook vaak, maar deze keer niet. Vaak is het gewoon loos alarm hoor: een verlopen certificaat. Maar om even terug te komen op het topic: probeer dit anders eens.

Hoe duidelijk wil je hebben? En dan iemand die zegt op een forum, oh, niet serieus nemen, is niets aan de hand. Ja, zo gaan we om met de veiligheid op internet en onze pc. Werkt zeker bij de KPN.

Ook dit programma is niet wat ik zoek helaas, Het laat me toetsen toevoegen met bepaalde toetscombinaties maar ik wil de keybinding veranderen...

@de Hulk: als ze die site bij How-to-geek aangeven, is het vrijwel onmogelijk dat je dan een onveilige site betreedt.
@Playcastor: Blijkbaar heeft Microsoft er zelf ook een progje voor gemaakt: klik

Ik moet voor de download mijn type toetsenbord kiezen, en die van mij staat er niet tussen. Of doe ik iets verkeerd?

Grrrr, ik dacht dat het universele software was, maar dat is dus alleen voor Microsoft muizen en tb's...
Zo te zien zijn er verder weinig progjes, dus zal je het zelf in het register moeten veranderen. !!LET OP!! Als je verkeerde wijzigen in het register maakt, kan je je Windows installatie slopen !! .
hier kan je een duidelijke (helaas Engelse) beschrijving vinden van hoe je het moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan