K8 data change

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.Obbes

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2002
Ik had voor mijn zoon een spel gedownload en wilde dat installeren, tot dat de pc uitviel en na een reboot met de volgende melding kwam "Verifying DMI Pool Data K8 NPT Data Change...Update New Data to DMI!". Ik heb heb de batterij van het moederbord er uitgehaald en teruggeplaatst na 5 minuten. Wat kan ik nu nog doen want de pc start niet meer op?

Robert

Ik heb de opties al geprobeerd maar er staat bij dat je een bootdisc moet hebben maar ik heb geen disc-drive dus dat werkt helaas niet. Heb het ook geprobeerd met een bootcd maar ook helaas geen oplossing. Er zit een MCP61sm2ma moederbord in en misschien helpt het om het bios te resetten dmv de jumper maar ik zou niet weten waar die zit

Laatst bewerkt:
Hoi,
opgelost probleem v.h. www (zelfde probleem)
Solved:

I replaced the battery for the CMOS with another one I had lying around, and then disconnected it from AC power for about an hour. After that all the issues disappeared.

Thanks for the assistance everyone.

Er staat dat de batterij is vervangen door een nieuwe maar ik denk niet dat dat hert probleem is want het probleem ontstond na het installeren van een spel

Laatst bewerkt:
ik ga het proberen en het was gewoon de nieuwe harry potter voor de pc, die op een andere pc zonder problemen is geinstalleerd

De ene pc is de andere niet, klinkt mss wat flauw maar het is wel zo.

helaas kan ik het jumpertje niet vinden, kan ik ook niet terugvinden op de site

Je kunt daar toch de handleiding van je mobo downloaden?
Daar moet als het goed is nog een specificatie achter staan. Het versienr. denk ik. Ik heb maar een voorbeeld genomen dus je moet zelf de juiste specificatie erachter zetten.

Laatst bewerkt:
De jumper:

MB.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan