k8n e de luxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
Hallo

Ik heb dus een k8n e de luxe moederbord ,nou wil ik die audio op moederbord uitzetten maar ik kan het niet vinden in de bios .??

wie weet waar ik moet zijn ..

heb zelf een creative audigy 2 player geluidskaart dus ik heb die niet nodig..

Ik heb net die audigy geinstalleerd,,alleen na het herstarten van windows krijg je nog wat van audigy in beeld zodat je wat dingen kan beluisteren ..zodra ik dat aanvink, dat hij niet meer dat moet laten zien met het opnieuw opstarten van windows..geeft hij een blauw scherm aan met een fout melding en moet het opnieuw opstarten !!???

(gebruik windows xp pro)

Wie weet wat dat nou weer is !!!

Alvast bedankt!!

Mikey
 
ik heb hetzelfde moederbord en weet waar het staat maar even niet uit mijn hoofd ik zal het als ik thuis ben even opzoeken als ik het niet vergeet ik d8 mij chipset
 
hoi

Ok dan ik zal effe kijken en anders wacht ik nog op je ,,heb geen hgaast ,dus !!

En bedankt he nog !!

Mikey
 
Meestal vind je het bij Advanced(AMI Bios) of bij Intergrated Peripherals(Award Bios).
Veelal is het AC'97 Audio.
 
Mag ik weten waarom je de Audio WILT uitzetten? dit verbruikt op mijn moederbord precies 0.76 Watt als er niks in zit... dus als het over verbruik gaat...
 
meestal zet je die uit als je een ander geluidskaart er in wilt gaan plaatsen of dergelijken alowel dit meestal al auomatisch gaat maarja om conflicten te voorkomen
 
Echt? nooit probrleemen mee gehad...
Weet je waarom je dan conflicten krijgt? want meestal als je de cd1 en aux poort op de geluidskaart en niet op het moederbord plaats, gaat alles naar de geluidskaart, niet naar de interne... Of vergis ik me?
 
je krijg conflicten omdat sommige programma`s toch de verkeerde geluidskaart zien.....bijvoorbeeld "cool edit"heeft hier een handje aan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan