k8n -e

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hallo

Ik heb windows xp pro

Ik heb net een andere moederbord vervangen,maar nu geeft hij het volgende aan ;het is een blauwe sherm en staat er dit;er is een probleem gevonden .Als dit de eerste keer is dat U dit scherm met stopfout ziet moet u de computer opnieuw starten Als u het sherm nogmaals word weergegeven kunt u het beste volgende stappen uitvoeren...contr op virussen verwijder nieuwe vaste schijfen controllers voer chkdsk/f uit of de disk is beschadigd en start opnieuw op ..maar ik heb nog gegevens op mijn schijf staan dus ik wil eigenlijk geen windows opnieuw installeren ,,alles is goed aangesloten naar mijn mening?

wie weet wat dit kan zijn ?

Alvast erg bedankt

Mikey

Harde schijf met XP er weer ingezet zonder opnieuw te installeren?

Xp heeft het heel moeilijk met nieuwe ide controllers. Je kunt proberen xp eroverheen te zetten

Mocht je een andere pc ter beschikking hebben de hd daar als slave aansluiten en voor de zekerheid je gegevens backuppen

Geplaatst door m@rio
Mocht je een andere pc ter beschikking hebben de hd daar als slave aansluiten en voor de zekerheid je gegevens backuppen

Zeker aan te bevelen, heb niet zulke goede ervaringen met het er overheen zetten van XP.

hoi

hoi

Ik heb windows opnieuw erover geinstalleerd en het is gelukt.

Erg bedankt ...

Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan