kaart blokkeert gehele PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkluyt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 okt 2003
Berichten
4
Als ik mijn Linsys netwerk kaart in een PCI slot duw en vervolgens power on doe start de PC geheel niet meer op. het beeld is weg en de pc gaat helemaal niet meer door zijn opstart procedure heen. Zodra ik de kaart verwijder werkt alles weer als vanaouds. Wat is dit nu voor probleem ??? Een soort hardware BISO conflict of zo??? Wie kan me helpen.
 
Als je de pc in de veilige modus kunt opstarten dan zou je het probleem kunnen opsporen.
Als dit ook niet kan dan is mijn eerste ingeving "kaart stuk"

suc6.
 
gezien het ontbreken van aanvullende informatie over besturingssysteem en verdere hardware en irq adressen is de meest simpele oplossing de kaart om te ruilen voor een andere.

pe.
 
Volgens mij staat deze vraag twee keer vermeld.
Dezelfde naam en dezelfde kaart 1 verschil is er wel namelijk bij de ene vraag gaat het over een wireleskaart en bij de andere vraag niet.
Volgens mij ben je ongeduldig.
 
Dank je voor antwoord

Ik heb het bericht inderdaad 2 x geplaatst omdat het zowel in categorie hardware als netwerken valt ... misschien ongebruikelijk maar zeker geen ongeduld. Nog bedankt voor reactie
 
Configuratie informatie

Het gaat hier om een IBM Aptiva met Pentium 3 450 Mhz. Er draait Windows 98 op maar dat lijkt me niet zo relevant omdat de PC niet eens begint met opstarten en al meteen "dood" is nadat ik op power on druk... ik zie dus helemaal NIETS en kan ook helemaal niet doen op keyboard en zo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan