Kaart defect/niet zwaar genoeg?

• Onderwerp starter Onderwerp starter bn2vs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Ik heb een ouwe pc met 1.8ghz processor met erin een grafische kaart met 128MB geheugen.

Vroeger kon ik er bepaalde games redelijk snel mee spelen, maar sinds dat de windows er opnieuw op is gezet (zelfde versie) gaan die een stuk trager. De kaart word wel herkend als ik bij dxdiag kijk, en het stuurprogramma ook.

Iemand een idee waarom die nu zo sloom doet in games en grafische toepassingen?

Alvast bedankt :D

Hey,

Ik heb een ouwe pc met 1.8ghz processor met erin een grafische kaart met 128MB geheugen.

Vroeger kon ik er bepaalde games redelijk snel mee spelen, maar sinds dat de windows er opnieuw op is gezet (zelfde versie) gaan die een stuk trager. De kaart word wel herkend als ik bij dxdiag kijk, en het stuurprogramma ook.

Iemand een idee waarom die nu zo sloom doet in games en grafische toepassingen?

Alvast bedankt :D

Heb je de drivers wel geinstalleert.
En wat meer info over de kaart graag

Speel je wel de zelfde games??

Zoals hierboven al gezegd werd, heb je de nieuwste drivers geínstaleerd???
Als dat zo is, clean je PC is met CCleaner.
Weet je waarschijnlijk natuurlijk al, maar het wil nog wel eens zijn dat windows gewoon te vervuild is... dan duurt het opstarten etc ook langer. :D

Hey,

Zelfde games en licht niet aan de windows (weet ik zeker).

De kaart die ik heb is een RADEON 9200LE. Ik heb geen drivers geïnstalleerd, maar dxdiag geeft 'ati2dvag' aan als stuurprogramma, dus ik neem aan dat er iets op staat...

Het lukt me ook niet om de driver van de ati site te installeren. De stup geeft geen fouten ofzo, maar na het herstarten van mn pc is er nix verandert.

Heb echt geen idee hoe ik het gefixed krijg :(

Iemand een idee? :)

Ik heb zelf ook zo'n probleem
De Radeon freezed bij mij tijdens het gamen.

Ik heb geen goede ervaring met Radeon.
Ik hou het liever bij Nvidia denk ik maar :thumb:

Dit is echt zo vervelend, hij doet het niet maar ik weet nog steeds niet waarom :(
Als die kapot is koop ik wel een nieuwe, maar anders is dat redelijk overbodig...

Volgens mn grafische kaart programma staat mn AGP af ofzo, snap het niet echt. Zie screenshots.

Als ik in die 2e afbeelding die snelheid op 1x of hoger isntel en die opties eronder aanzet krijch ik een boodschap dat ik moet rebooten. Als ik dat echter doe staan de instellingen wee exact zoals op de screenshot als mn pc weer is opgestart :confused:

Bijlagen

• gk.JPG
    gk.JPG
    10,4 KB · Weergaven: 18
  • gk2.JPG
    gk2.JPG
    42,6 KB · Weergaven: 20
Nou nou nou nou.

Het lijkt wel of het steeds erger wordt :confused:
Mhmm...... volgens mij elke optie al wel geprobeerd, niet dan? :rolleyes:

Jep... :(

Weet iemand hier raad mee?