Kaart geblokkeerd sony ericson k750i

Status
Niet open voor verdere reacties.

twentegeesteren

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Wanneer ik mijn telefoon aanzet geeft deze als melding dat mijn kaart geblokkeerd is. Ik kan dan wel gewoon met mijn pincode inloggen. Wanneer ik dit heb gedaan dan werken opeens bepaalde toetsen niet meer. Alleen de cijfertoetsen kan ik nog gebruiken en het joystickje van mijn telefoon.

Ik kan dus wel bellen, of een sms lezen, maar ik kan dan niet terug naar het hoofdmenu. Daarvoor moet ik de telefoon uit zetten, dan weer aan zetten en dan met het joystickje naar het menu. Wanneer ik op het menu zit kan ik weer niet terug naar het beginscherm. Alleen maar vooruit.

Hoe kan ik dit alles weer normaal krijgen? en wat betekend kaart geblokkeerd

Kaart wordt geblokkeerd als je 3x achter elkaar de verkeerde code hebt ingetoetst, (wellicht door iemand anders?) dan heb je en z.g. pukcode nodig. neem in dat geval contact op met je provider.
De andere mogelijkheid is dat je toestel gewoon stuk is en moet je er mee terug naar het verkooppunt.

Laatst bewerkt:
Kaart wordt geblokkeerd als je 3x achter elkaar de verkeerde code hebt ingetoetst, (wellicht door iemand anders?) dan heb je en z.g. pukcode nodig. neem in dat geval contact op met je provider.
De andere mogelijkheid is dat je toestel gewoon stuk is en moet je er mee terug naar het verkooppunt.

maar ik heb de puccode al gebruikt, en nog doet hij het niet, ja ik kan wel op het hoofdmenu, maar verder wil niet

Is het nou je kaart of is het nou je telefoon, dat kan ik hier vandaan niet zien. Wat is er aan vooraf gegaan. Blijkbaar was je kaart al geblokt, anders had je de pukcode niet hoeven te gebruiken. Het is heel simpel, als het nog steeds je kaart is dan terug naar je provider, als het je toestel is dan terug naar het verkooppunt. Meer dan dit advies kan ik niet voor je doen.

Is het nou je kaart of is het nou je telefoon, dat kan ik hier vandaan niet zien. Wat is er aan vooraf gegaan. Blijkbaar was je kaart al geblokt, anders had je de pukcode niet hoeven te gebruiken. Het is heel simpel, als het nog steeds je kaart is dan terug naar je provider, als het je toestel is dan terug naar het verkooppunt. Meer dan dit advies kan ik niet voor je doen.

Nou, mijn telefoon was geblokkeerd, dus heb mijn puckcode moeten gebruiken. Toen kon ik weer op het menu komen. Maar kon ik alleen nog de getallentoetsen gebruiken en het hekje en sterretje en de joystick, maar niet de vijf toetsen daarboven. Bijvoorbeeld de toets voor terug, of de sneltoets. Nu wil ik graag weten waar dat door komt, en hoe ik het weer normaal kan krijgen.

Als je kaart is geblokt dan is het enige gevolg dat je niet kunt bellen, het blokt geen toetsen of iets dergelijks dus lijkt het er veel meer op dat je telefoon gewoon stuk is. Toetsen die wel of niet werken heeft niks met je kaart te maken, dat is de hardware en alleen te reapareren via een service point.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan