hallo ik heb een vraag vrijdag crash pc gehad,alles laten testen bij alternate en alles werkend volgen hun.
ik thuis alles weer in mekaar gezet win7 opnieuw erop gezet nu kom ik 2 problemen tegen 1:kan mijn schijven niet in raid 0 krijgen ander topic
2:als windows een tijdje draait krijg ik allemaa vreemde strepen op mijn scherm en loopt pc helemaal vast en/of reset zichzelf.
ik weer in mijn kast gekeken en mijn schroefjes van de graka weer aangedraaid handvast natuurlijk.enigste wat ik merk is dat de kaart ongeveer 2/3mm speling heeft
Is dit een kapotte graka of een moederbord probleem
rest van mijn systeem:
asusm4a-78tevo
2x4gb kingston hyper x @1600mhz
amd 2 phenom 4core @3200mhz
en de graka is de xfx ati radeon5770 1gb ddr5
hoop snel op antwoord zodat ik vanavond nog iets kan bestellen zodat ik mijn systeem weer mooi draaiend kan krijgen!!
alvast bedankt voor jullie hulp/advies
ik thuis alles weer in mekaar gezet win7 opnieuw erop gezet nu kom ik 2 problemen tegen 1:kan mijn schijven niet in raid 0 krijgen ander topic
2:als windows een tijdje draait krijg ik allemaa vreemde strepen op mijn scherm en loopt pc helemaal vast en/of reset zichzelf.
ik weer in mijn kast gekeken en mijn schroefjes van de graka weer aangedraaid handvast natuurlijk.enigste wat ik merk is dat de kaart ongeveer 2/3mm speling heeft
Is dit een kapotte graka of een moederbord probleem
rest van mijn systeem:
asusm4a-78tevo
2x4gb kingston hyper x @1600mhz
amd 2 phenom 4core @3200mhz
en de graka is de xfx ati radeon5770 1gb ddr5
hoop snel op antwoord zodat ik vanavond nog iets kan bestellen zodat ik mijn systeem weer mooi draaiend kan krijgen!!
alvast bedankt voor jullie hulp/advies