Kaart niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
ik heb een 256 mb MMC kaartje gewisseld voor een 512 SD kaartje, gegevens gekopieerd, getest en het werkte. en nu geeft ie de melding , na dat ik accoord ben gegaan met de voorwaarden, krijg ik de melding kaart niet gevonden. Als ik in de PDA kijk zie ik de kaart wel, iemand een idee?

Kaart Kwijt!!

Hallo ,
Ik heb dit ook gehad en heb toen een backup gedraaid van af de pc daar had ik een voledige backup staan!!:eek:

ik heb een backup op de memorykaart staan, maar ook op de laptop, via de cradle de backup herplaatsen?

Kaart kwijt

Hallo,

Sterker nog heb nu een nieuwe cf kaart 1gb geplaats,en de kaart duitsland (van limwire)
in de map benelux geplaatst en krijg het zelfde scherm (Groen)en vraagt om accoord te gaan en vervolgens geen kaart gevonden als ik de andere kaart dan weer plaats met benelux werkt het weer wel. dus ik denk aan een krack!!!!!:cool:

PS: Ik heb tomtom 5.0 met benelux,weet jij hoe ik de kaart duitsland aan de praat krijg,of moet ik eerst europa instaleren?

met andere woorden wat moet waar staan:evil:

hmmm, ik zal eens op een pda forum kijken,

en de vraag die jij stelt heb ik helaas geen antwoord, ik heb van de pda te weinig verstand

heb de tomtom 5.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan