Kaart op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.

1thebest

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2007
Hallo
Wie kan en wil mij helpen. Het vogende doet zich voor: als ik de MIO kaart van kroatie installeer in een pda dan zit deze kaart vervolgens op slot. Installeer ik een ander kaart dan gaat het wel goed. Wat doe ik verkeert of moet ik nog doen?
Alvast bedankt voor een oplossing.

:D :D

Moet je die kaart niet activeren of registreren? Over welk navigatiepakketje hebben we het eigenlijk?

We praten hier over mio v3.2 wat op een pda moet komen en de kaart is b.v. kroatie.
Misschein moet ik wel iets doen maar ik weet niet wat.

Wie helpt mij???

:love: ;)

Heb je de pda nieuw gekocht en zat de software er dus bij of heb je de software ergens anders vandaan? Wat voor type pda is het trouwens? Heb je er een handleiding bij?

Ik had wat meer gehoopt op een antwoord. Wat maakt het uit of deze pda nieuw is of gebruikt is. Als je het niet weet of niet wil helpen mag je het ook gewoon zeggen.

Tsss, sorry hoor! De antwoorden op de vragen die ik stel horen sowieso al in je openingspost te staan. Moeten we soms gokken wat voor pda je hebt? Als je pda nieuw zou zijn heb je namelijk recht op ondersteuning van Mio. Maar goed, blijkbaar is de nood niet zo hoog, ik haak af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan