kaart reader ziet sony memory sd kaart niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
so windows vista

Wanneer ik de sony memory stick in de kaart reader plaats wordt hij niet gezien.
De kaart reader werkt 100%.
Het gekke nu is, ook in een andere kaart reader wordt sony niet gezien.
Nu dacht dat de sony sd kaart kaduk is maar wanneer we de sony sd kaart in de ps3 plaatsen wordt hij wel gezien.

iemand een oplossing hiervoor

memorystick of SD-card? Als je een memorystick in het SD-slot van een cardreader stopt dan laat ie niks zien. De contacten van een memorystick zijn anders als die van een SD-card.

hallo

bedankt voor je reactie maar wat wil je hiermee zeggen.
Het SD kaartje wordt in een mem. adapter gestopt. Zowel zonder als met de adapter wordt hij niet gezien!
In een wat oudere pc waar ik een cardreader in had was het lezen van deze SD kaart geen probleem.

Ik bedoel ermee: je typt eerst dat je een Sony Memorystick hebt, en later heb je het over een SD-kaart. Dat zijn 2 verschillende soorten geheugenkaartjes....
En je zou niet de eerste zijn die het geheugendingetje (MS of SD) in het verkeerde slot van een cardreader stopt, of verkeerd om. :)

Het geheugendingetje (Memorystick of SD-card) wat je hebt werkt in je PS3, en je zegt dat de card-reader van de pc 100% werkt.
Dus met beide dingen is niks mis, daar gaan we vanuit.

Die adapter die je gebruikt, kan dat de oorzaak zijn?
En anders is het enige wat overblijft, op basis van de info in je berichten, een menselijke vergissing, dus het geheugendingetje in het verkeerde gat, of verkeerd om, in de cardreader stoppen.
Iets anders kan ik niet bedenken, want beide onderdelen werken; alleen jammer genoeg niet samen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan