kaart stuk of niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deimos phobos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hallo,

Ik weet dat het altijd lastig is om zoiets te bepalen van een afstandje maar toch de vraag maar.

Ik heb een tijdje terug world of warcraft gespeeld. nadat ik er enige tijd mee gestopt was wilde ik het toch maar weer eens gaan op pakken.

na alles inc. updates ed. geinstalleerd te hebben wilde ik inloggen. Dit verloopt heel er stotterig. als ik dan eenmaal op een server ben lijkt het een soort van te bevriezen maar net niet helemaal. (als of hij om de 5 sec heel ff reageert).

Ik alle nieuwe drivers geinstaleerd en dxdiag gedraaid. Ik zag geen mooie kubus draaien dus eerste conclusie was kaart stuk. Ik naar de computerwinkel eea voorgelegd en de wisten mij te vertellen dat dit inderdaad waarschijnlijk het geval was.

thuis toch nog maar ff proberen eea ff schoongemaakt nog een keer dxdiag en jawel een kubus. dus ik weer proberen maar helaas.

savonds lekker eigenwijs dus nog maar ff proberen en jawel ff gespeeld zonder problemen. De dag erop weer helaas. De dag daarop na een aantal maal proberen het lukte weer zeker 2 uur probleemloos gespeeld. uitloggen en gelijk weer inloggen maar helaas weer niet.

Ik weet dus ff niet meer waar ik het moet zoeken. Is het de videokaart of iets anders Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
oh ja als ik PKR online poker wil spelen dan heb ik er ook last van maar een andere pokersite weer niet

gr. Deimos phobos

Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd om offline een spel te spelen (single player)?

Bij World of warcraft is dit helaas niet mogelijk. Je kan namelijk alleen online spelen.

Ik heb laatst nog hitman gespeeld en dit ging redelijk zonder problemen. hij liep af en toe wel eens vast maar dit was echt sporadisch.

gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan