kaarten compasseo??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerardbaart

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2007
Ik heb een (oude) packard Bell compasseo 300. Hierop staat destinator V6.1.12.47050
Het apparaatje voldoet eigenlijk nog prima maar ik zou wel heel graag nieuwe kaarten willen. Ik heb nu een Benelux kaart uit 2006.
PB ondersteunt navigatie niet meer dus dat is geen optie.
Weet iemand hoe ik aan een wat recentere kaart kan komen.

Daarnaast heb ik gehoord dat het mogelijk is om Tomtom op de PB compasseo kan installeren en dan dus vervolgens TT karten kan gebruiken.
Is dat inderdaad mogelijk en weet iemand hoe.

Dan kom je in een schimmig gebied, waar je op dit forum niet mee geholpen wordt.

Het is mogelijk om TT op een compasseo 300 te zetten (in ieder geval versie 6) maar dan moet je hem eerst "unlocken" zodat je in het onderliggende operating system kunt komen... er zijn hiervoor handige zip bestandjes beschikbaar....

Google even op "unlock compasseo 300"....

hoi allemaal
via de ttinternetclub is het inderdaad allemaal gelukt.
mijn compasseo 300 is nu een tomtom navigator 7 met de nieuwste kaarten.
Bedankt voor de hulp:thumb:

software compasseo 300

hoi allemaal
via de ttinternetclub is het inderdaad allemaal gelukt.
mijn compasseo 300 is nu een tomtom navigator 7 met de nieuwste kaarten.
Bedankt voor de hulp:thumb:

@:Gerard
Ik heb een vraag aan jou:
zoals ik lees ben jij in het bezit van de compasseo 300 met de nieuwste tomtom software wij zijn ook in het bezit van de compasseo 300 en wij ondervinden de zelfde probleem als wat jij had. Ons toestel is plusminus 4 jaar oud en wij zouden hier graag jongere software op zetten maar wij weten zelf niet hoe dit in zijn werk gaat zou jij ons hiermee misschien willen helpen want wij vinden het jammer om onze toestel weg te doen omdat deze verder nog 100 % goed werkt. Graag horen we van je. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
HenkShyenna

@henk:
Eerst moet je je compasseo "unlocken" zodat je bij de verkenner kunt komen.
een unlock pakketje vind je hier:
http://www.ttinternetclub.info/showthread.php?pid=2773
dit is voor de 400 maar dit werkt ook voor de 300
wanneer je dit hebt gedaan kun je bij je verkenner en kun je ttnavigator 7 installeren met poulopoulos dit kun je ook vinden bij TTinternetclub
de eerstvolgende keer dat je dan opstart krijg je een buroblad met een snelkoppeling naar TT
werkt perfect bij mij
Kaarten kun je vinden bij de verschillende downloadsites
succes

@henk:
Eerst moet je je compasseo "unlocken" zodat je bij de verkenner kunt komen.
een unlock pakketje vind je hier:
http://www.ttinternetclub.info/showthread.php?pid=2773
dit is voor de 400 maar dit werkt ook voor de 300
wanneer je dit hebt gedaan kun je bij je verkenner en kun je ttnavigator 7 installeren met poulopoulos dit kun je ook vinden bij TTinternetclub
de eerstvolgende keer dat je dan opstart krijg je een buroblad met een snelkoppeling naar TT
werkt perfect bij mij
Kaarten kun je vinden bij de verschillende downloadsites
succes

@ Gerardbaart: Zou je mij een duidelijker uitleg kunnen mailen via een privebericht? Ben de hele middag bezig geweest maar kom nl geen stap verder mijn emailadres is:.... Hoop van je te horen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg van meerdere mensen een email maar even ter verduidelijking:

Ik heb toen die tijd wel antwoord gekregen maar het heeft mij niet geholpen. Heb inmiddels een ander navigatie aan geschaft.

Dus mij aub niet meer mailen ik kan u toch niet helpen. Dit voorkomt onnodige tijdverspilling.

Groet

Bij deze gaat er dan ook een slot op, aangezien het topic ook niet actueel meer is. Ik heb tevens het mailadres verwijderd, krijg je ook geen mail meer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan