Kaartlezer medion Flash XL

Status
Niet open voor verdere reacties.

freewilly1

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
Hallo, heb op mijn oude medion 8080 pc win 7 geïnstalleerd, alles gelukt met 1 uitzondering, krijg namelijk de foutmelding DITEXP.EXE werkt niet meer
Bij apparaatbeheer staat een onbekend apparaat waarvan ik probeer het stuurprogramma bij te werken of online te zoeken naar oplossing op het net, het lukt niet.
Op het net spreken ze dat de kaartlezer het probleem zou kunnen zijn, weten jullie wat ik moet doen om de foutmelding weg te krijgen?
In bijlage de foutmelding

Bijlagen

Hoi,

Nou, ook even gezocht voor je op het net maar kan niets vinden.
Wat je zou kunnen proberen, is even installatie ongedaan maken in apparaatbeheer, en dan Windows laten zoeken naar een werkend stuurprogramma.
In het ergste geval kan je de kaartlezer niet gebruiken, dan is het slim om hem ook uit te schakelen, ook in apparaatbeheer.

Het zou ook nog kunnen dat de kaartlezer stuk is.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het meedenken

1 kaartlezer werkte onder Xp
2 software van medion werkt niet, toch niet onder win 7

Op de kaartlezer heb ik ook usb aansluitingen en deze werken wel, zal morgen eens de kaartlezer (sd kaart) proberen, indien hij niet werkt zal ik hem maar uitschakelen en een nieuwe usb kaartlezer aanschaffen.

De kaartlezer zal wel weer zo eentje zijn die speciaal voor medion gemaakt is, zal hem er eens uithalen en nazien of ik herkomst erop kan terugvinden.

Kaartlezer werkt onder win7, krijg enkel melding dat ditexp.exe niet meer werkt, kan die afsluiten, maar waarvoor dient deze ditexp.exe en kan ik deze verwijderen of uitschakelen zodat ik die foutmelding niet meer krijg?

Hoi,

Je kan volgens mij die kaart lezer gewoon gebruiken zónder extra stuurprogramma.
De kaartlezer is immers aangesloten op een usb controller, en die worden volledig ondersteund.
Juist omdat de kaartlezer op een usb controller is aangesloten, kan de extra software conflicten geven.
Het kan best zo zijn dat je in 'deze computer' geen kaartlezer ziet, maar als je er daadwerkelijk een geheugenkaart oid in prikt, dat hij het wél doet.

BRON

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan