Hallo, dit is mijn eerste vraag hier. Ik heb pas een nieuwe digitale camera gekocht. Deze werd ondanks het installeren van de cd die erbij zat, niet herkend door mijn laptop. Hierna heb ik op advies van Canon een Card Reader aangeschaft. Maar het probleem is dat deze ook niet herkend wordt. Ik heb al wat gezocht hier op het forum en heb verschillende dingen geprobeerd, maar tot nu toe zonder resultaat.
Gegevens:
Laptop van Medion MD 9783 van 2002 met XP Home, SP2
Card Reader: Digiconnect?
Het punt is dat de kaartlezer het wel doet op PC op mijn werk, maar ook op de laptop van mijn vader, die precies hetzelfde is als die van mij. Hij werkt dan gewoon via Plug & Play.
Ik krijg de melding onbekend apparaat. Foutcode 28, er is geen stuurprogramma geïnstalleerd, of zoiets.
Bij Medion zeggen ze dat ik alles wat ik op mijn C: schijf heb staan op moet slaan op een CD en dan opnieuw installeren. Ik vind dat best wel eng en hoop dat iemand nog een andere oplossing weet.
Gegevens:
Laptop van Medion MD 9783 van 2002 met XP Home, SP2
Card Reader: Digiconnect?
Het punt is dat de kaartlezer het wel doet op PC op mijn werk, maar ook op de laptop van mijn vader, die precies hetzelfde is als die van mij. Hij werkt dan gewoon via Plug & Play.
Ik krijg de melding onbekend apparaat. Foutcode 28, er is geen stuurprogramma geïnstalleerd, of zoiets.
Bij Medion zeggen ze dat ik alles wat ik op mijn C: schijf heb staan op moet slaan op een CD en dan opnieuw installeren. Ik vind dat best wel eng en hoop dat iemand nog een andere oplossing weet.