Kaaza 2.7\Gator

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.A. Jansen

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2001
Hoe moet ik het programma Gator verwijderen.
Als ik Gator verwijder doet Kaaza 2.7 het dan nog wel.
Ik heb gekeken bij Programmatoegang/Instellingen
maar ik zie daar niets met de naam Gator staan.
Wel Kaaza en PnP Networking.

Laten we er vanuit gaan dat kazaa nou niet het beste programma is om te downloaden.
Als je de normale versie van kazaa hebt dan heb je binnen de kortste keren ook veel spyware op jou computer.
Ik zou dan kiezen voor kazaa lite.

Gator is zo.n spyware programma.
Als je het helemaal niet kunt verwijderen en je wilt toch deze versie van kazaa houden dan zou je het eens in de sectie spyware kunen proberen. Plaats daar dan eens een log.
Kijk maar even op de home page van helpmij een beetje aan de rechterzijde van je beeldscherm.

Geplaatst door M.A. Jansen
Hoe moet ik het programma Gator verwijderen.
Als ik Gator verwijder doet Kaaza 2.7 het dan nog wel.
Ik heb gekeken bij Programmatoegang/Instellingen
maar ik zie daar niets met de naam Gator staan.
Wel Kaaza en PnP Networking.

Download Ad-Aware SE Personal Edition 1.05, installeer hem, laat hem updaten en daarna lopen. Die moet Gator er af krijgen
Deinstalleer aub voor je eigen "veiligheid" ook kazaa en installeer Kazaa Lite Resurrection Hier zit geen spyware in zoals met Kazaa wel het geval is.
Groeten,
Olav

Geplaatst door Olav

Download Ad-Aware SE Personal Edition 1.05, installeer hem, laat hem updaten en daarna lopen. Die moet Gator er af krijgen
Deinstalleer aub voor je eigen "veiligheid" ook kazaa en installeer Kazaa Lite Resurrection Hier zit geen spyware in zoals met Kazaa wel het geval is.
Groeten,
Olav
Welke instellignen moet ik dan in die
Kaaza Zetten. Ik hem gedowl. en geinstall.
Vervolgens maakt hij geen verbinding en kan ik niet zoeken.

Geplaatst door M.A. Jansen

Welke instellignen moet ik dan in die
Kaaza Zetten. Ik hem gedowl. en geinstall.
Vervolgens maakt hij geen verbinding en kan ik niet zoeken.

Opzich maakt dat niet zoveel uit. In de instellingen bepaal je eigenlijk alleen maar de limieten, snelheden, download en share locaties en de gebruikersnaam.
Heb je misschien een firewall aan staan die hem blokkeert?

Download anders deze versie van Kazaa Lite ++ (Nederlands) en installeer die. Dit is de vorige versie van Kazaa Lite.
Olav

Laatst bewerkt:
kazaalite resurrection:

C:programfiles\kazupernodes openen, dan op het rode kruisje rechtsonderin klikken, dan doet ie het wel....

Geplaatst door Sarvo
kazaalite resurrection:

C:programfiles\kazupernodes openen, dan op het rode kruisje rechtsonderin klikken, dan doet ie het wel....
Ik heb KAAza Lite ++ gedownl, en toen geinstall.
Deze doet het wel. Bedankt in ieder geval allemaal!!

Geplaatst door Sarvo
kazaalite resurrection:

Ik heb hier thuis ook hetzelfde probleem, maar deze oplossing heeft voor mij ook niet geholpen.
Als ik de supernode lijst de status controleer, dan krijg ik op elke node een timeout.

Vreemd, vorig weekend hem bij vrienden geinstalleerd en daar loopt die als een zonnetje vanaf installatie af.

Olav

Geplaatst door Olav

Ik heb hier thuis ook hetzelfde probleem, maar deze oplossing heeft voor mij ook niet geholpen.
Als ik de supernode lijst de status controleer, dan krijg ik op elke node een timeout.

Vreemd, vorig weekend hem bij vrienden geinstalleerd en daar loopt die als een zonnetje vanaf installatie af.

Olav
Inmmiddels heb ik kaaza Lite ++ geinstall.
Ik heb WXP-Prof. Als een andere gebruiker inlogt en Kaaza gebruikt volgt er een foutmelding te weten:
Unable to open C:|Documents en settings\AllUsers Application Data Kazzaa\DB Data1024dbb.
Hoe moet ik deze foutmelding er uit halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan