Kabel naast ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
68
Ik heb een probleem, dat ik niet opgelost krijg. Aangezien ik op twee verschillende locaties werk, heb ik ook 2 verschillende internetverbindingen. ADSL én Kabel (via WLAN). Momenteel kan ik probleemloos op mijn WLAN netwerk inloggen, maar als ik dan explorer aanklik dan komt het pop-up scherm van de ADSL verbinding en kan ik op mijn kabelaccount niet surfen. De ADSL verbinding werkt dus probleemloos en kan ik gewoon internetten. Alleen met kabel blokkeert het inlogscherm van ADSL dus. Ik heb al diverse accounts proberen in te stellen maar krijg het niet werkend.
Heeft iemand een oplossing ?

Bedankt.
 
misschien een verbinding toevoegen en zorgen dat als je op loc 1 bent je die verbinding pakt en op loc 2 de andere
 
En toch als je zou instellen dat je automatisch een ip adres krijgt in je netwerkomgeving en de internet explorer ook automatisch die instellingen laat overnemen, moet het niet uitmaken waar je je pc/laptop neerzet, het zou dan gewoon moeten werken, mits de kabel verbinding alleen maar door jouw wordt gebruikt.
 
Excuses voor de later reactie (verblijf buitenland). Het probleem is tijdelijk opgelost, daar ik niet meer gebruik kan maken én van ADSL én van Kabel. Ik heb het niet voor elkaar gekregen om 2 aparte verbindingen in te stellen. Uiteraard had ik de software van de sponsor kunnen proberen, maar ik vind dat het ook zonder (dus met de windows tools) moet kunnen. Blijkbaar kan IK het dus niet. Maar goed de WLAN is naar een andere locatie verhuisd en wordt permanent voor ADSL gebruikt. De kabel is afgeschaft (niet vanwege dit probleem). Toch bedankt voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan